WDM lanceert speciale website rondom Bel-Me-Niet register

WDM lanceert speciale website rondom Bel-Me-Niet register van Bisnode Nederland

Door: Bisnode Nederland  22-04-2009

In samenwerking met Versteeg Wigman Sprey Advocaten heeft WDM de consequenties voor het inzetten van telemarketingdata uitgezocht. Op de nieuwe site www.wdm.nl/belmewel is de meest actuele informatie over het Bel-Me-Niet register en de nieuwe wetgeving te vinden. Op deze wijze maakt WDM het voor de klanten inzichtelijk hoe de nieuwe wetgeving toegepast dient te worden.

Binnen de telmodule doelgroepselectie kan worden geteld op de selectiecriteria: geslacht, leeftijd, provincie, inkomen, gezinsfase en eigendom woning. Binnen de telmodule interesseselectie kan worden geteld op basis van concrete interesses, gerelateerd aan de volgende onderwerpen: auto, vakantie, financiën, goede doelen, gezondheid, wonen, telecom/energie.

Over WDM
WDM is de leidende direct marketing dienstverlener in Nederland en België en biedt een bron aan consumentenkennis, kwalitatief hoogwaardige prospectadressen, intelligente prospect- en klantanalyses en doelgerichte databasemanagement oplossingen. Zo kunnen haar klanten op de meest rendabele manier consumenten vinden, werven, ontwikkelen en behouden. Voor meer informatie over WDM kunt u terecht op de website: www.wdm.nl.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Laura Vrenken, Projectmanager Corporate Communicatie, op telefoonnummer: (030) 600 2521 of per e-mail via [email protected]