WDM vestiging in Arnhem gaat verder als RDMS

WDM vestiging in Arnhem gaat verder als RDMS van Bisnode Nederland

Door: Bisnode Nederland  09-02-2009

ARNHEM – februari 2009 Vanaf heden zal de vestiging van WDM Nederland in Arnhem opereren onder de naam RDMS. Het bedrijf droeg tot 2004 al de naam RDMS en deze is eigenlijk nooit helemaal uit de markt verdwenen.

RDMS ondersteunt met haar kennis van ICT en CRM, professionele fondsenwervers, leden- en abonnementen-organisaties, zodat zij op de meest doeltreffende wijze kunnen communiceren met hun relaties.

“In de marktbenadering van RDMS wordt de nadruk gelegd op de strategische waarde van CRM. Omdat CRM verder gaat dan een database, ondersteunen wij organisaties bovendien met adviezen, detachering en training. Met RDMSbase leveren wij een organisatiebrede CRM-oplossing met branchespecifieke modules voor de non-profit branche. Daarnaast levert RDMS het Nalatenschap Informatie en Afhandelingssysteem (NIAS). De pay-off ‘Professional CRM for Non-Profits’ geeft dat nog eens extra aan” aldus Nic Rijnbende die in mei 2008 bij WDM in dienst is getreden. Nic Rijnbende is aangesteld als Business Unit Manager en leidt RDMS, dat onderdeel is van WDM Nederland BV. De nieuwe huisstijl is geheel in lijn met die van WDM. Zo blijft RDMS herkenbaar als een activiteit van WDM en wordt de samenwerking met de collega’s in Nieuwegein benadrukt. Klanten profiteren zo optimaal van de kennis en expertise van beide bedrijven.

“In de afgelopen jaren is het belang van CRM binnen de goede doelen sector steeds groter geworden. Er komt bij onze klanten meer en meer de behoefte aan geïntegreerde communicatie waarbij vanuit één platform zowel online als offline communicatie goed beheerd en geregistreerd wordt. WDM anticipeert daarop door onze CRM-oplossing RDMSbase te voorzien van deze functionaliteiten. Om voorop te kunnen lopen in deze ontwikkelingen en om goed in te blijven spelen op de veranderende behoefte van onze klanten brengen wij focus aan door RDMS een eigen gezicht te geven. WDM richt zich op het verzamelen van consumenten informatie voor acquisitie, behoud en retentie doeleinden. Klanten kunnen wij nu optimaal bedienen met het beste uit de twee werelden.” zegt Arthur Detering, algemeen directeur van WDM.

Over WDM
WDM is onderdeel van het Zweedse Bisnode AB (www.bisnode.com) en één van de leidende direct marketing dienstverleners in Europa op het gebied van consumentendata, data intelligentie en databased marketing diensten. WDM biedt landelijke consumentenkennis voor kwalitatief hoogwaardige prospectadressen, intelligente prospect- en klantanalyses, diepgaande verrijking van klantendatabases, geavanceerde e-mailmarketing diensten en doelgerichte database management oplossingen. Zo kunnen haar klanten op de meest rendabele manier consumenten vinden, werven, ontwikkelen en behouden. Meer informatie kunt u vinden op www.wdm.nl.