HowardsHome vergroot rendement Kenneth Smit Training

Door: Howardshome  12-09-2006
Trefwoorden: Internet

Gerichte digitale informatievoorziening bespaart tijd en realiseert contactmomenten

Utrecht, 12 september 2006 - HowardsHome, marktleider op het gebied van elektronische informatievoorziening aan bedrijven en instanties, voorziet Kenneth Smit Training proactief van gerichte relevante informatie. HowardsHome filtert het gewenste nieuws uit een enorme hoeveelheid bronnen en levert dit kant en klaar via e-mail aan. Hierdoor besparen trainers van Kenneth Smit tijd en kosten. HowardsHome zorgt ervoor dat medewerkers continu op de hoogte zijn van wat er speelt bij hun klanten en prospects. Bovendien levert HowardsHome verrassend nieuwe informatie die direct kan leiden tot nieuwe klanten.

Kenneth Smit Training is marktleider op het gebied van commerciële vaardigheidstrainingen. Het bedrijf verzorgt sales-, management- en functietrainingen voor commercieel personeel. Het trainingsaanbod varieert van trainingen op maat voor ervaren internationale managers, tot algemene trainingen voor junior account managers. De doelstelling van het bedrijf is om door middel van trainingen maximaal rendement uit getalenteerde commerciële medewerkers te halen. Bij Kenneth Smit Training zijn 100 trainers werkzaam in Nederland, verspreid over verschillende locaties. Het hoofdkantoor bevindt zich in Eindhoven. Verder heeft Kenneth Smit Training nog diverse vestigingen in België, Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk.

"Sinds juli 2006 voorziet HowardsHome ons van waardevolle, up-to-date informatie over onze klanten en prospects. De voordelen zijn nu al duidelijk merkbaar", zegt Rob Boerekamps, algemeen directeur van Kenneth Smit Training. "Elke dag rond half zes ontvangen wij van HowardsHome een nieuwsbrief met actuele relevante informatie. Onze trainers hoeven zelf geen kostbare tijd meer te besteden aan het vergaren van nieuws. Het nieuws geeft ons bovendien aanleiding om contact met onze klanten en prospects te zoeken. De nieuwsvoorziening van HowardsHome levert ons dus ook nieuwe commerciële kansen"

"Wij zijn uiterst tevreden om een vooraanstaand bedrijf als Kenneth Smit Training aan ons klantenbestand toe te voegen. Uit de positieve resultaten die de korte samenwerking nu al heeft opgeleverd, blijkt de meerwaarde die HowardsHome zijn klanten biedt", zegt Fred van Dijk, directeur van HowardsHome. "Maar wij bieden meer dan alleen nieuwsvoorziening. Wij ondersteunen commerciële afdelingen waar onze dienst volledig wordt ingezet als new business instrument. Wij adviseren en begeleiden klanten bij de implementatie van de dienst en het gericht opstellen van een zoekprofiel. Ook in het geval dat de informatie niet meer voldoet aan de eisen, passen wij samen met de klant het profiel aan. Zo kunnen wij inspringen op veranderingen en continu op de klant toegespitste informatie blijven leveren."

Trefwoorden: Internet