Nieuw marketingconcept: 4 vliegen in 1 hap

Nieuw marketingconcept: 4 vliegen in 1 hap van Purple Proof

Door: Purple Proof  19-06-2007
Trefwoorden: Marketingbureau, Loyalty, Marketingconcept

Be different, be outstanding! Dat is wat marketingbureau Purple Proof haar klanten meegeeft. Je moet opvallen in de markt (be different) en je moet meer dan je best doen om klantloyaliteit te genereren (be outstanding).

Zelf doet het marketingbureau er ook alles aan om naar deze lijfspreuk te leven. Dat bewijst zij te meer door het bieden van het marketingconcept “4 vliegen in 1 hap”. Het meest opvallende aan dit marketingconcept is dat de klant betaalt voor het resultaat en niet voor een concept. De kosten hangen dus samen met het succes van de actie. “Hierdoor is er duidelijk sprake van een win-win situatie en dat is wat telt voor ons!”, alsdus Janine Spruijt managing director Purple Proof.
 
Met deze doeltreffende actie hebben bedrijven 4 vliegen in 1 hap:

  • database opschonen
  • database verrijken
  • klantentrouw stimuleren
  • alleen betalen voor de respons
Vandaag de dag weet iedereen dat tevreden klanten niet automatisch loyale klanten zijn en dat investeren in klantloyaliteit een must is. Daarbij is een database goud waard. Om deze up to date te houden en te verrijken met belangrijke klantgegevens kunnen bedrijven in samenwerking met Purple Proof deze marktingactie inzetten. Purple Proof is verantwoordelijk voor de organisatie, de implementatie en de afhandeling.
 
De “4 vliegen in 1 hap actie” van Purple Proof kan door bedrijven 1x per jaar ingezet worden. Het concept wordt per klant gecustomized en steeds op een verrassende manier ingezet. Purple Proof adviseert haar klanten hierover. Ook denkt zij aan het eind van de actie mee over mogelijke vervolgacties aan de hand van de verzamelde data. “Het concept weet op slimme manier waardevolle klantinformatie te achterhalen”, aldus Janine Spruijt. “Aan de hand van deze klantinformatie kunnen bedrijven vervolgacties opzetten om meer omzet te generen”.
 
Door dit unieke betaalmodel ‘pay for respons’ onderscheidt Purple Proof zich van ander spelers in de markt. Dit betekent het einde aan zeer creatieve maar responsloze acties en het begin van succesvolle acties met daadwerkelijk resultaat!

Be different, be outstanding, be Purple Proof®

Trefwoorden: Actiewebsite, Betalen Voor Respons, Databaseverrijking, Klantentrouw, Klantloyaliteit, Loyalty, Marketingactie, Marketingbureau, Marketingconcept, Pay For Respons,