Purple Proof organiseert moviewedstrijd voor SEA LIFE Scheveningen

Purple Proof organiseert moviewedstrijd voor SEA LIFE Scheveningen van Purple Proof

Door: Purple Proof  11-02-2009
Trefwoorden: Prijzen, Youtube, Marketingbureau

SEA LIFE Scheveningen heeft marketingbureau Purple Proof uit Soest ingeschakeld om een spectaculaire actie op te zetten met als doel extra traffic genereren. Het marketingbureau heeft een moviewedstrijd opgezet om bezoekers een extra spannende dag onder water te bezorgen. Hiervoor is een speciale actiewebsite ontwikkeld. De actie is gekoppeld aan YouTube waarbij gebruik wordt gemaakt van de virale kracht van dit medium. Tijdens het bezoek aan SEA LIFE Scheveningen dienen bezoekers een promomovie te maken voor het zee-aquarium in Scheveningen. Hiermee maken zij kans op een van de 75 prijzen, zoals duikcursussen en onderwaterscooters. Alle inzendingen worden beloond. De actie start officieel in de voorjaarsvakantie.

Op de speciale actiewebsite www.moviewedstrijd.nl vinden deelnemers alle informatie over de actie en kunnen zij de ingezonden movies bekijken. Op deze actiewebsite worden tevens de te winnen prijzen getoond en kan een kortingsbon voor de entree van SEA LIFE Scheveningen uitgeprint worden. Door de combinatie van deze kortingsactie, het wedstrijdelement en de viral marketing verwacht SEA LIFE een groot aantal extra bezoekers.

SEA LIFE Scheveningen, een groot zee-aquarium aan de boulevard van Scheveningen (Den Haag), is onderdeel van de keten SEA LIFE Europe. De 26 SEA LIFE centra zijn de nummer 1 aquaria van de wereld en vormen een ideale (en vriendelijke) kennismaking met de vele mysterieuze en wonderbaarlijke bewoners van de wereldzeeën en de oceanen. SEA LIFE komt tevens op voor het behoud van de zee en maakt de bezoeker hiervan bewust. De combinatie van ongeëvenaarde aquarium technieken, biologische kennis en een vakkundig entertainment team zorgen voor een spectaculaire reis door Europese en Tropische wateren.

Core business van marketingbureau Purple Proof is gericht op loyaliteitsmarketing. Daarnaast ontwikkelt zij effectieve en opvallende (online) acties met als doel het verhogen van de naamsbekendheid en werving. “Wij kennen de ins & outs om virale marketing relatief goedkoop doch zeer doeltreffend en met een verrassende twist in te zetten, door bijvoorbeeld het gebruik van kanalen als YouTube. YouTube trekt elke maand 70 miljoen bezoekers en is daarmee een kansrijke marketingtool”, aldus Janine Spruijt - Managing Director Purple Proof.

www.moviewedstrijd.nl

Trefwoorden: Actiewebsite, Duikcursus, Kortingsbon, Loyaliteit, Loyaliteitsmarketing, Marketingbureau, Marketingtool, Moviewedstrijd, Naamsbekendheid, Onderwaterscooter, Prijzen, Promomovie, Sealife, Viraal, Virale Kracht, Voorjaarsvakantie, Wedstrijdelement, Youtube, Zee-aquarium,