Comsys breidt beheers- en onderhoudsactiviteiten voor KPN verder uit met Enertel

Door: Comsys  27-06-2007
Trefwoorden: Kpn, Comsys, Enertel,

Soesterberg/Rotterdam, 26 juni 2007 – Comsys, specialist in interactieve telefonie, heeft de beheers- en onderhoudsactiviteiten op het voice- en messagingplatform van KPN verder uitgebreid. Deze uitbreiding is ingegeven door de overname van de Enertel-omgevingen door KPN. In totaal beheert Comsys nu meer dan 100 systemen van KPN.

KPN besteedt het operationeel beheer en eerstelijns onderhoud van een aantal voice- en messagingdiensten, waaronder Corporate Voice Inbound, Routering VoiceMail vastenet, VoiceMail Belbericht, Rent a switch en SMS Vast, al jaren uit aan Comsys. Met de overname van Enertel breidt KPN haar belang verder uit in producten en diensten voor de Wholesale- en de Zakelijke markt. Comsys neemt het beheer van deze voormalige Enertel-omgeving nu ook uit handen van KPN.

Kees de Bie implementatiemanager, bij KPN: ”Wij hebben voor Comsys gekozen vanwege het serviceniveau dat zij bieden, hun technologische kennis en ervaring met voice- en messagingsystemen. Door het beheer van deze diensten uit te besteden, kunnen wij ons richten op onze core business, namelijk het ontwikkelen van vernieuwende projecten en diensten.”

"Comsys heeft een eigen supportorganisatie en is zeer bekwaam in foutdiagnose, support monitoring en rapportageprocessen”, aldus Walter Botman, Head of Support & Operations bij Comsys. “Doordat wij een speciaal supportteam op locatie inzetten, krijgt het operationele beheer en onderhoud van het platform de maximale aandacht. En om optimale service te leveren, heeft Comsys partnerovereenkomsten met een groot aantal leveranciers."


Noot voor de redactie: foto onderschrift bijgesloten foto: Kees de Bie, KPN Implementatiemanager en Gerrit Jan Konijnenberg, CEO Comsys bij de ondertekening van het contract

Over Comsys
Comsys is specialist in interactieve telefonie en levert telecommunicatie producten en hosted services in de convergerende omgevingen van IN, 3G en VoIP netwerken voor mobile en fixed line operators, MVNO’s en callcenters. Comsys is daarnaast de enige Europese Service Provider met meer dan 20 jaar ervaring in het ontwikkelen en hosten van interactive media services. Comsys beschikt over hosted service centra op 7 locaties verspreid over Europa.

Voor de callcenter en mediabranche levert Comsys een reeks snel inzetbare oplossingen voor het verbeteren van de bereikbaarheid, het efficiënt inzetten van mensen en middelen en het realiseren van (opbrengstgenererende) interactieve telecommunicatie concepten. Ook voor andere specifieke branches en toepassingen ontwikkelt Comsys deze oplossingen op het gebied van Voice, Web en Mobile. Voor meer informatie: www.comsys.net.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Voice-pr
Purdey Horbach
Tel. 035 – 543 54 94
[email protected]

Trefwoorden: Comsys, Enertel, Kpn,

Contact Comsys

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share