Robert de Vries nieuwe Account Manager bij Comsys

Robert de Vries nieuwe Account Manager bij Comsys van Comsys

Door: Comsys  24-10-2007
Trefwoorden: Voice-pr, Comsys

Robert de Vries nieuwe Account Manager bij Comsys


Soesterberg/Rotterdam, 24 oktober 2007 – Comsys heeft per 1 oktober Robert de Vries aangesteld als Account Manager. Binnen deze functie is De Vries verantwoordelijk voor het beheren en uitbouwen van het klantportfolio van Comsys Nederland. Daarnaast houdt hij zich bezig met het opzetten van de mobile marketing activiteiten van Comsys.

Robert de Vries heeft onder andere als Business Development Manager bij KPN/Beep! Mobile tickets ervaring opgedaan, waarbij hij zich toelegde op het ontwikkelen en het op de markt zetten van mobile ticketing oplossingen.

“Comsys is een ambitieus en ondernemend bedrijf met veel mogelijkheden”, aldus Robert de Vries. “Ik vind het belangrijk bij een bedrijf te werken dat vooroploopt bij het ontwikkelen en introduceren van nieuwe diensten en producten. Mobile marketing groeit snel als marketinginstrument en gaat een belangrijke rol spelen in de toekomst. Ik vind het dan ook een uitdaging om mijn ervaring en kennis op dit gebied te gebruiken om Comsys te positioneren als een serieuze speler binnen deze markt.”

---------------------------
Noot voor de redactie: Bijgevoegd vindt u een foto van Robert de Vries. Voor andere foto’s kunt u contact opnemen met Charlene Cloo: [email protected]

Over Comsys
Comsys is specialist in interactieve telefonie en levert telecommunicatie producten en hosted services in de convergerende omgevingen van IN, 3G en VoIP netwerken voor mobile en fixed line operators, MVNO’s en callcenters. Comsys is daarnaast de enige Europese Service Provider met meer dan 20 jaar ervaring in het ontwikkelen en hosten van interactive media services. Comsys beschikt over hosted service centra op 7 locaties verspreid over Europa.

Voor de callcenter en mediabranche levert Comsys een reeks snel inzetbare oplossingen voor het verbeteren van de bereikbaarheid, het efficiënt inzetten van mensen en middelen en het realiseren van (opbrengstgenererende) interactieve telecommunicatie concepten. Ook voor andere specifieke branches en toepassingen ontwikkelt Comsys deze oplossingen op het gebied van Voice, Web en Mobile. Voor meer informatie: www.comsys.net.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Voice-pr
Charlene Cloo
Tel. 035 – 543 54 94
[email protected]

Trefwoorden: Comsys, Voice-pr,

Contact Comsys

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share