Warme klantcommunicatie voor Feenstra dankzij ComsysConnect

Warme klantcommunicatie voor Feenstra dankzij ComsysConnect van Comsys

Door: Comsys  15-01-2009
Trefwoorden: Telefonie, Callcenter, Comsys

ComsysConnect, leverancier van hosted contactcenter oplossingen heeft voor verwarmingsinstallateur Feenstra Warmte Totaalzorg een oplossing gevonden voor de gebruikelijke piek in het telefoonverkeer tijdens de winterperiode. De aanwezige telefooncentrale kon deze piek niet aan en daarom zocht Feenstra naar een completer product voor de opvang van telefonische storingsmeldingen. De installateur voor zowel particulieren als woningbouwverenigingen heeft dankzij het hosted virtueel contactcenterproduct van ComsysConnect de bereikbaarheidsproblemen opgelost en daardoor kunnen de medewerkers van het callcenter in Lelystad zich volledig concentreren op het snel afhandelen van storingen.

In 2008 ging Feenstra van start met een centrale storingsmeldpost met een oude telefooncentrale die reeds aanwezig was. Deze bleek de drukte gedurende de winter niet aan te kunnen en dat resulteerde in lange wachttijden en ontevredenheid bij klanten. Binnen twee weken is de ComsysConnect oplossing bij Feenstra geïmplementeerd. Deze oplossing sloot het beste aan bij de wensen van de verwarmingsinstallateur. Feenstra maakte al gebruik van de diensten van Comsys Nederland om inbound telefoongesprekken op basis van de postcode te routeren naar de juiste vestiging van Feenstra.

ComsysConnect verzorgt het volledige beheer van de contactcenter software en systemen en de telefonie infrastructuur. Feenstra kan daarbij rekenen op een alles-in-één product. Naast het hosted virtueel contactcenterproduct biedt ComsysConnect onder andere service, onderhoud, beheer, garantie, updates en uitgebreide rapportagemogelijkheden. Dat was voor Feenstra een belangrijke reden om na een nauwkeurige evaluatie voor ComsysConnect te kiezen.

Sandra van Rijswijk, Manager Feenstra Service Centrum, is zeer te spreken over zowel het product als de service van ComsysConnect: “Anders dan andere systemen is dit systeem opgebouwd vanuit de gebruiker en niet vanuit de techniek. Daardoor is het een klantgericht product. Daarnaast ben ik zeer tevreden over de manier waarop ComsysConnect met mij als klant omgaat. Er zijn zeer korte lijnen en ze ondernemen direct actie als wij een vraag hebben.”

Trefwoorden: Callcenter, Comsys, Comsysconnect, Telefonie,

Contact Comsys

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share