Clansman start wervingscampagne voor Pabo.nl

Clansman start wervingscampagne voor Pabo.nl van Clansman

Door: Clansman  31-07-2009
Trefwoorden: Samenwerkingen, Viral Marketing, Pabo

Clansman start wervingscampagne voor Pabo.nl

UTRECHT – Clansman Email Media, expert op het gebied van online leadwerving en viral marketing, lanceert woensdag 1 juli de campagne 'Hoe spannend ben jij?' Hoofddoel van deze online campagne is het uitbreiden van het Pabo.nl mailbestand en het realiseren van brochure aanvragen voor Pabo.nl.

Clansman verwacht in de eerste fase van de test minimaal 20.000 deelnemers te werven door het versturen van de campagne via de eigen bestanden. Jeroen Ligthart, algemeen directeur Clansman BV: “De uitdaging voor het Pabo product is om deze op een vriendelijke manier toegankelijk te maken voor een breed publiek. Met de campagne 'Hoe spannend ben jij?' kunnen we Pabo.nl gemakkelijk via e-mail introduceren bij iedere consument ouder dan 18 jaar. De campagne 'Hoe spannend ben jij?' is totaal niet erotisch getint maar past toch uitstekend bij de doelstellingen van Pabo.nl.”

Samenwerkingen
Naast het realiseren van brochure aanvragen voor Pabo.nl zullen er in deze campagne ook een aantal andere samenwerkingen worden geïntensiveerd. Zo realiseerde Clansman BV eerder via de zelf ontwikkelde campagne 'The Office' een kleine 10.000 abonnees voor de 'Jaap.nl Huizenmail'. Via deze dienst kan de abonnee gratis dagelijkse updates ontvangen over het huizenaanbod wat bij de door de abonnee gestelde eisen past. Wegens succes verlengen beide partijen de samenwerking en hopen ze via 'Hoe spannend ben jij?' 20.000 nieuwe abonnees voor de Huizenmail te gaan verwelkomen. Clansman is blij met deze voortzetting en verwacht opnieuw goede resultaten.

Daarnaast breidt Clansman BV haar samenwerking met Emesa (Inpakkenenwegwezen.nl), een van de meest toonaangevende reiswebsites van Nederland en België, verder uit. In een eerdere samenwerking heeft Clansman bijgedragen aan het werven van leden voor Topvakanties.nl en Inpakkenenwegwezen.nl. Omdat de actie 'Hoe spannend ben jij?' ook een sterke link heeft met het vakantiegevoel, wilde Emesa graag gebruik maken van de mogelijkheid om haar nieuwsbriefbestand verder uit te breiden middels deze online campagne.

Creativiteit
Jeroen Ligthart: “De diversiteit van samenwerkingen binnen één en dezelfde campagne geeft nogmaals aan dat Clansman BV haar campagnes uitstekend kan afstemmen op de wensen van individuele partijen. Hier is naast maatwerk ook creativiteit voor nodig, gelukkig beschikken alle medewerkers van Clansman BV over een grote dosis, zo komen we samen meestal uit op succesvolle campagnes.”

Hoe spannend ben jij?
In de nieuwe online campagne bekijkt de deelnemer door het meedoen aan de online test of hij spannend is of juist degelijk. Na afloop is de uitslag op het scherm te zien en is er de mogelijkheid om vrienden uit te nodigen. De uitslag van de uitgenodigde vrienden komt weer terecht bij de eerste deelnemer. Dit zorgt voor een goed viraal effect, het is immers leuk om te weten hoe je vrienden de test hebben gedaan.
Wil je testen hoe spannend jij bent? Bekijk de campagne op http://pabo.clansgames.nl

Trefwoorden: Brochure Aanvragen, Clansman, Emesa, Inpakkenenwegwezen, Leadwerving, Online Campagnes, Pabo, Reiswebsite, Respons Campagne, Samenwerkingen, Viral Marketing,