Conclusion neemt belang in ZOOKANtOOK!

Door: Conclusion  03-07-2006
Trefwoorden: Finance, Bedrijfsdeelname

Utrecht, 30 juni 2006 - Conclusion breidt zijn communicatie-cluster verder uit met branded content bureau ZOOKANtOOK! Hiermee zet Conclusion opnieuw een belangrijke stap waar het gaat om het inrichten van een full service communicatie netwerk met daarin alle competenties en disciplines waar organisaties nu en in de toekomst behoefte aan hebben.

De activiteiten van ZOOKANtOOK! zijn volledig complementair aan andere werkmaatschappijen van Conclusion zoals De Combinatie van Factoren (DCVF), Bright Alley IC, Conclusion Communication Consultants, Triple Deal, First8, Conclusion Communication Professionals en Qi.

Kay Lagerweij, directeur van het Conclusion Communication cluster geeft aan waarom belang is genomen in ZOOKANtOOK!: “De behoefte groeit om televisie, internet en winkelvloer/ below the line met elkaar te laten verweven. En dus is er behoefte aan een partij met een grondige kennis van media, die in staat is een cross mediale vertaalslag te maken. Een vorm van communiceren die naar onze stellige overtuiging in de komende jaren sterk aan populariteit zal winnen is non-spot communicatie of programma-sponsoring. Om de inzet zo optimaal en profijtelijk mogelijk te maken is inzage in de materie en daarbij een onafhankelijke blik van groot belang. ZOOKANtOOK! is één van de weinige partijen in Nederland die in staat is succesvolle branded content concepten te ontwikkelen. Daarom zijn we er trots op dat ZOOKANtOOK! zich bij ons heeft aangesloten.”

Bart Flipse en Theo Nieveen richtten anderhalf jaar geleden ZOOKANtOOK! op uit onvrede met de conventionele gang van zaken in communicatieland. Flipse: “Na een succesvolle start hebben we behoefte aan een partner die onze manier van werken begrijpt en ons in staat stelt onze ambities en onze groeiplannen te ondersteunen. Nieveen: “Conclusion is onorthodox in zijn visie en strategie ten aanzien van communicatie advies en projecten. Die mentaliteit spreekt ons aan. Daarnaast begeven we ons in een stevig netwerk met complementaire, gelijkgestemde organisaties van hoog niveau. Hierdoor kunnen we ons nog meer focussen op onze core business en wordt onze creativiteit nog meer gestimuleerd.”

Over ZOOKANtOOK!
ZOOKANtOOK! biedt communicatieoplossingen en creatieve mediaoplossingen. Van idee tot en met de uitvoering. Turn key of als deelproject met als credo: communicatie door behagen, in plaats van belagen. Verrassend, opvallend en relevant.
ZOOKANtOOK! werkt o.a. voor Koninklijke Sanders (Maxx, Odorex & Fres-Up), Sparck Hypotheken, Xbox en Conclusion Communication Professionals. Nieveen is in het verleden nauw betrokken geweest bij programma's als: Robijn Fashion Award, Koffietijd en Rad van Fortuin.

Trefwoorden: Bedrijfsdeelname, Finance,