Mailmedia verzorgt exploitatie e-mailbestanden Brisk, Carp, Kellysearch en Kluwer

Door: Mailmedia  13-04-2006
Trefwoorden: Communicatie, Email Marketing, Permission Based Marketing

Amsterdam, 13 april 2006 - Marktleider Mailmedia verzorgt sinds kort de exclusieve exploitatie van de e-mail bestanden van Brisk, Carp, Kellysearch, Facto Magazine, Security Management, Service Management, Sigma Online, ManagementSupport, Kluwer Management en Kluwer Financieel Management. Hiermee groeit het bestand van Mailmedia naar 4 miljoen adressen.
>Johan van Mil, Directeur van Mailmedia: "Permission Marketing blijkt inmiddels een volwaardig onderdeel van de communicatiemix voor Business to Business campagnes. Met deze uitbreiding stijgt ons bereik onder de zakelijke beslissers fors".
Naast deze nieuwe titels verzorgt Mailmedia de exploitatie van de bestanden van AD Nieuwsmedia, Adformatie, Autovisie, Autoweek, Babybox, Biosmail, Carros Magazine, Communicatienieuws, CosmoGIRL, De Zaak, DiningCity, E-Folders, ElleGIRL, Endemol, FAN Media, FEM Business, FHM, Financieel Management, fx.nl, Gamemail, Gimmii.nl, Grafivakbeurs, GSMeasy, Hitkrant, Hyves.nl, ID&T, Jobbingmall, Jobnews, Kortingswinkel, Kranten.com, Lekker, Managementsite, Managersonline, Mybutler, Mycarbutler, Mydinnerbutler, Mygadgetbutler, Mymoneybutler, Mytravelbutler, Mywinebutler, Nobiles, NRC Handelsblad, Quotenet, Ricardo, Sante, Sapenda, Soapmail, Speurders, Starstyle, Stepstone, Studenten.net, The Question Library, TINE - The ICT & Networking Event, Totaljobs, Trouw, TV Menu, Twigger, Vakantiebeurs.nl, De Volkskrant, Wannahaves, Zakgeld en zibb.

Trefwoorden: Communicatie, Email Marketing, Permission Based Marketing