Snel veranderend medialandschap toe aan nieuwe businessmodellen

Door: Media Plaza  09-04-2008
Trefwoorden: Media, Internet, Reclame

Uitbreiding van technische mogelijkheden, wereldwijd bereik van nieuwe toetreders en veranderende klantbehoeften zetten de business van bestaande mediabedrijven op zijn kop. Het aanbieden van content vraagt in de komende jaren een complete metamorfose om het financiële rendement veilig te stellen.

Op 15 mei 2008 houdt Media Plaza in Utrecht het congres Oude & Nieuwe Media: Businessmodellen van de 21e eeuw om bedrijven actief in de media voor te bereiden op de ontwikkelingen van de 21e eeuw. Tijdens het congres komen dé trendsetters en goeroes op het gebied van verdienen met nieuwe media aan het woord. Dr. 'Businessmodel' Alexander Osterwalder (Arvetica), Gert Jan Oelderik (NRC Next), Reinout te Brake (Spill Group) en Peter de Mönnink (Reed Business Global) delen hun ervaringen met de bezoekers in een interactief programma over media in en van de toekomst. Het congres is bedoeld voor bedrijven die actief zijn in media als tv, radio, kranten, games, online, uitgeven, muziek, marketing en reclame.

Onder het concept “I love businessmodellen”, dat Media Plaza speciaal voor dit onderwerp heeft ontwikkeld, is dit congres de eerste in de reeks unieke bijeenkomsten. Actieve begeleiding van de deelnemers, direct toepasbare methodieken en kennisuitwisseling met onafhankelijke professionele sprekers en consultants staan centraal in deze nieuwe aanpak.

Meer informatie:
www.ilovebusinessmodellen.nl
www.mediaplaza.nl


Trefwoorden: Businessmodel, Businessmodellen, Congres, Games, Internet, Krant, Media, Media Nieuws, Media Plaza, Mediacongres, Medialandschap, Muziek, Radio, Reclame, Tv, Uitgeven,