Twitter faciliteert dialoog rondom Seats2meet.com

Twitter faciliteert dialoog rondom Seats2meet.com van Mindz.com

Door: Mindz.com  06-02-2009
Trefwoorden: Horeca, Innovatie, Congres

Via Twitter houden steeds meer mensen elkaar op de hoogte van wat zij aan het doen zijn. In korte berichten van maximaal 140 tekens vertellen ze aan hun netwerk waar ze zijn, naar toe gaan of welke interessante informatie ze zijn tegengekomen. Twitter wordt gezien als een samensmelting van chatten en bloggen.

In Seats2meet.com, een inspirerende ontmoetingsplaats op het centraal station in Utrecht, is afgelopen dinsdag een ‘Twitterfountain’ in gebruik genomen. Op een groot scherm in de centrale lounge komen continue berichten voorbij die realtime vanuit het hele twitternetwerk gefilterd worden op ‘seats2meet’. Seats2meet.com is hiermee het eerste bedrijf in de Nederlandse Hospitality-sector dat Twitter op deze manier operationeel inzet.

Als thuishonk van het onlangs gelanceerde socio-businessnetwerk MINDZ.com ontmoeten veel mensen uit het netwerk elkaar met grote regelmaat bij Seats2meet.com. Het is, naast één van de meeste trendy vergaderformules, ook steeds meer 'the place to be' voor zelfstandige professionals die in een inspirerende omgeving willen werken en gelijkgestemden ontmoeten. Zij informeerden elkaar al regelmatig over hun aanwezigheid bij Seats2meet.com via Twitter. Vanaf nu kan iedereen deze activiteiten dus volgen via de Twitterfountain.

Trefwoorden: Backchannel, Congres, Horeca, Hospitality, Innovatie, Mindz.com, Seats2meet.com, Sociale Media, Twitter, Vergadercentrum,