eGain lanceert EcoNet™ Partner Portal ter ondersteuning van het EMEA channel partner programma

Door: Wild Werk  22-07-2008
Trefwoorden: Business Partner

De vraag naar uniforme service- en kennismanagement-oplossingen in EMEA zal blijven stijgen omdat bedrijven in hun klantencontacten steeds vaker gebruik gaan maken van naadloos geïntegreerde informatie en communicatiekanalen. Het eGain EcoNet Partner Programma biedt resellers, system integrators en andere channel partners de mogelijkheid in te springen op deze markttrend.

“De lancering van eGain’s EcoNet Portal markeert de start van een meer strategische relatie met onze partners,” Aldus Tanja Samsom, EMEA Partner Manager, eGain. “Wij schatten de uitstekende marktkennis van onze partners op waarde en door deze kennis te combineren met eGain’s product expertise kunnen we onze marktpositie versterken. Door samen te werken en dagelijks kennis en ervaring te delen, hopen we ons partnerkanaal in Europa verder te ontwikkelen en onze kansen te vergroten.”

De EcoNet Portal verschaft eGain partners 24x7 toegang tot essentiële business development en sales tools, zoals whitepapers, sales presentaties, demo’s en product informatie. De portal zal continue aangepast worden om aan de behoeftes van partners te voldoen.

“Als actieve eGain partner in EMEA, verwelkomen wij de introductie van de EcoNet partner portal”, aldus Hanjo Huizing, CEO Voicetec, een toonaangevende onafhankelijke customer contact management solutions provider, die zich richt op het leveren, implementeren en ondersteunen van multichannel contact centers. Huizinga: “eGain voorziet ons van kritieke product, sales en support informatie en het interactieve forum is een unieke en verfrissende manier om ‘partner-to-partner’ samenwerking te stimuleren, op een open en coöperatieve manier, waardoor de hele business de kans krijgt successen te behalen.”

-Einde persbericht-

Over eGain
eGain (OTC BB: EGAN.OB) is een toonaangevend leverancier van multichannel klantenservice- en kennismanagement-software, voor gebruik binnen de organisatie of als on-demand ‘SaaS’ dienst. Prominente bedrijven vertrouwen al meer dan tien jaar op eGain voor de transformatie van hun traditionele callcenters, helpdesks en web-klantenservice naar multichannel klantinteractiehubs (customer interaction hubs: CIH). Deze hubs zijn gebaseerd op het zogenaamde Power of One™ concept: één platform voor zowel multichannel interactie met klanten als kennis management. Zij verbeteren de ervaringen van klanten, maken het end-to-end service proces efficiënter, zorgen voor stijgende verkoop en verbeteren de prestaties van het contactcenter.

eGain heeft een hoofdkantoor in Mountain View, Californië en is actief in 18 landen. Voor meer informatie: http://www.eGain.com .

Voor de redactie
Jeanette de Wilde
WILD werk
Tel: +31 (0)30 2900059
E-mail: [email protected]

Trefwoorden: Business Partner