eGain tekent Atos Origin op als nieuwe Channel Partner in Nederland

Door: Wild Werk  14-07-2009
Trefwoorden: Partnership

eGain (OTC BB: EGAN.OB), toonaangevend leverancier van on-site en on-demand multichannel klantenservice- en kennismanagementsoftware, annonceert vandaag dat Atos Origin nieuwe channel partner in Nederland is geworden. Dit partnership geeft zowel eGain als Atos Origin de kans om in te springen op de vele mogelijkheden voor multichannel klantenservice in de Nederlandse markt. Klanten zullen profiteren van eenvoudige toegang tot oplossingen voor klantenservice van wereldklasse, resultaat van de combinatie van eGain’s technologie voor klantenservice en contact center kennismanagement met Atos Origin’s kennis en kunde op het gebied van systeemintegratie en implementatiemogelijkheden.

Atos Origin ontwikkelt, implementeert en gebruikt ICT oplossingen voor grote multinationals in vele sectoren. Door de focus te leggen op contact met klanten en CRM oplossingen, heeft Atos Origin concrete kansen geïdentificeerd voor eGain’s product suite in diverse sectoren in Nederland, waaronder de financiële en de telecom sector, de nutsbedrijven en de overheid.

Sjoerd Homminga, Senior ICT Consultant bij Atos Origin zegt hierover: “eGain zal ons helpen om te voldoen aan de groeiende vraag in Nederland naar eenduidig klantcontact en CRM oplossingen. Door het combineren van eGain’s oplossing met onze in de praktijk bewezen vaardigheden op het gebied van implementaties, zullen we in staat zijn onze klanten de meest uitgebreide oplossing voor klantenservice te bieden. Onze zakelijke benadering is gebaseerd op het realiseren van lange termijn partnerships met als doel succes op basis van gezamenlijk voordeel aan te moedigen en we vertrouwen erop dat het strategische partnership met eGain hiertoe zal leiden.”

eGain en Atos Origin werken inmiddels samen aan een gezamenlijk voorstel voor het verbeteren van de dienstverlening per e-mail bij een groot internationaal opererend bedrijf.

“eGain is er trots op met Atos Origin samen te gaan werken,” aldus Andrew Mennie, General Manager, eGain EMEA. “Dit partnership geeft eGain de mogelijkheid door te gaan met het veroveren van de Europese markt. Door samen te werken, zullen we ervoor zorgen dat de kwaliteit van de klantenservice in Nederland tot ongekende hoogtes zal stijgen.”

Einde

Over eGain (www.egain.com)
eGain (OTC BB: EGAN.OB) is een toonaangevend leverancier van multichannel klantenservice- en kennismanagement-software, voor gebruik binnen de organisatie of on-demand. Prominente bedrijven vertrouwen al meer dan tien jaar op eGain voor de transformatie van hun traditionele callcenters, helpdesks en web-klantenservice naar customer interaction hubs: (CIHs). Deze hubs zijn gebaseerd op het zogenaamde Power of One™ concept: één platform voor zowel multichannel interactie met klanten als kennis management. Zij verbeteren de ervaringen van klanten, maken het end-to-end service proces efficiënter, zorgen voor stijgende verkoop en verbeteren de prestaties van het contactcenter.

eGain heeft een hoofdkantoor in Mountain View, Californië en is actief in Noord Amerika, EMEA en APAC. Meer informatie: www.eGain.com.

Meer informatie:
WILD werk
Jeanette de Wilde
T +31 30 2900059
E [email protected]

Trefwoorden: Partnership