ElectronicPartner breidt EP:FirstClass formule uit

Door: Electronicpartner Nederland  03-10-2008
Trefwoorden: Marketing, Philips, Sony

EP:FirstClass richt zich op de consument die op zoek is naar de betere audio- en videoapparatuur en behoefte heeft aan design, innovatie en lifestyle. Voor deze groep mensen was er nog geen winkel die aan deze specifieke vraag voldeed. De EP:FirstClass formule vult dit gat in de markt op. De winkel is modern, rustig en open en er is veel aandacht besteed aan de presentatie van producten. Ook de verkopers zijn gespecialiseerd in de getoonde merken en productgroepen.
Om de stijlvolle producten tot hun recht te laten komen, is bewust gekozen voor een strak eigentijds winkelbeeld met grote aandacht voor kleur en materiaal, zoals warm hout, wit, grijs- en groentinten. Zoals bij alle EP:Winkels wordt de aankoop thuis gebracht en geplaatst wanneer het de klant uitkomt.
Opvallend is de luisterruimte die in elke EP:FirstClass winkel aanwezig is. Hier kunnen diverse audio opstellingen klaargezet worden, zodat met een eigen favoriete CD of DVD en door middel van tiptoetsen geluisterd kan worden welke opstelling het beste bij de persoon past.

Eind 2008 telt de EP:FirstClass formule drie winkels. Medio november opent de derde winkel in Groningen. ‘Met een winkel in het zuiden, midden en straks ook in het noorden van het land, hebben we een mooie geografische spreiding’, aldus Jack Jobing, Commercieel Manager ElectronicPartner. Het streven is uiteindelijk 35 EP:FirstClass winkels in Nederland te hebben.

Trefwoorden: Bruingoed, Cambridge, Electronica, Electronicpartner, Formule, Hifi, Kef, Lcd, Loewe, Marantz, Marketing, Nad, Philips, Plasma, Sony, Winkelformule,