EP:Beerepoot wederom beste Dyson-verkoper

EP:Beerepoot wederom beste Dyson-verkoper van Electronicpartner Nederland

Door: Electronicpartner Nederland  22-10-2007
Trefwoorden: Multimedia, Telecom, Digitaal

‘Dat we wederom hebben gewonnen geeft echt een kick’, reageert Pierre Noordermeer, verkoper bij EP:Beerepoot in Hoorn enthousiast. In 2005 waren we ook de beste winkel, maar toen deden er negen winkelketens mee. Dit jaar waren dat er negentien. Dat betekent dat we ketens als Mediamarkt en BCC voor de tweede keer achter ons hebben gelaten qua aantallen, maar ook in presentatie en kennis en advisering. Er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden en nieuwe technieken dat je als klant door de bomen het bos niet meer ziet. We nemen dan ook altijd ruim de tijd om de klant goed voor te lichten en uit te zoeken welk type stofzuiger voor die klant het meest geschikt is. Deze titel geeft toch wel aan dat we onze slogan ‘onze service maakt het verschil’ daadwerkelijk waarmaken. In 2006 ging de landelijke titel helaas aan onze neus voorbij, maar werden we wel winnaar van de ruim negentig ElectronicPartner winkels. Dat zegt toch wel wat.’


Dyson organiseerde de wedstrijd voor de derde maal. Sinds 2006 doet ook België mee. Per keten wordt een prijs uitgereikt voor de beste winkel van die keten. De winnaars van iedere keten strijden tenslotte om de landelijke titel ‘Beste winkel’. Frank Teunissen, Managing Director van Dyson Benelux: ‘We maken een grote happening van de uitreiking: de ketenwinnaars worden met een limousine met champagne opgehaald, er is een diner, een borrel en grote optredens zoals van Gerard Joling. De wedstrijd zorgt voor een stuk gezonde competitie en creëert betrokkenheid. Dat EP:Beerepoot wederom in de prijzen is gevallen is knap, omdat we ook kijken naar de stijging ten opzichte van het vorige jaar.’

Trefwoorden: Bruingoed, Digitaal, Dyson, Electronica, Electronicpartner, Lcd, Multimedia, Stofzuiger, Telecom, Witgoed,