ExclusiveCare van Miele

ExclusiveCare van Miele van Miele Nederland B.V.

Door: Miele Nederland B.V.  27-06-2011
Trefwoorden: Service

Controle en professionele reiniging

ExclusiveCare van Miele

Miele start met een nieuwe service voor de consument: ExclusiveCare. Met deze service biedt Miele de consument de mogelijkheid Miele-apparaten door een Miele-servicetechnicus te laten controleren. Bovendien zorgt de technicus ervoor dat de software van het apparaat up-to-date is en wordt het desbetreffende Miele-apparaat professioneel gereinigd. Ook krijgt de consument advies over de reiniging en het gebruik van het apparaat. Na uitvoering van ExclusiveCare verleent Miele één jaar garantie op het desbetreffende Miele-apparaat.

Controle en professionele reiniging
ExclusiveCare is een service van Miele Nederland, waarbij de Miele-servicetechnicus bij de consument aan huis komt om het Miele-apparaat te controleren met een door Miele ontwikkeld diagnosesysteem. Met behulp van een checklist worden de losse onderdelen in het apparaat én de verschillende functies nagekeken. Ook zorgt de technicus ervoor dat de software van het apparaat up-to-date is. Bovendien wordt het apparaat van binnen en van buiten professioneel gereinigd. Dus ook op plekken waar men zelf niet bij kan. Vervolgens krijgt men advies over de reiniging en het gebruik van het apparaat. En mochten er na afloop van het bezoek nog vragen zijn, dan kan de Miele-servicetechnicus de consument helpen bij het instellen van individuele voorkeuren en uitleg geven over de veiligheidsopties en onderhoudstips.  

Mocht er tijdens het preventief onderhoud geconstateerd worden dat er iets aan het apparaat gerepareerd moet worden, dan neemt de technicus dit meteen mee in het bezoek. De klant hoeft dus geen extra voorrijkosten of arbeidsloon te betalen en hij/zij betaalt alleen de eventuele onderdelen die vervangen moeten worden. Miele geeft daarom na dit bezoek één jaar garantie op de apparatuur die gecontroleerd is.  

Behoud levensduur
Elke Miele staat bekend om zijn bijzondere techniek en lange levensduur. Daarbij is het wel van belang dat Miele-producten goed onderhouden en gereinigd worden, met aanbevolen middelen. Dit is de reden dat Miele Nederland de nieuwe service ExclusiveCare in het leven heeft geroepen. Op deze manier kan de consument zo lang mogelijk plezier beleven aan zijn/haar Miele-producten en is men er bovendien van verzekerd dat het apparaat goed blijft functioneren. 

Afspraak Miele-servicetechnicus
Voor ExclusiveCare betaalt de consument de voorrijkosten en een vast bedrag per apparaat. Er zijn twee vaste tarieven vastgesteld, ingedeeld naar type apparaat. Voor een afspraak met een Miele-servicetechnicus dient de consument contact op te nemen met de afdeling Klantcontacten van Miele Nederland in Vianen, bereikbaar via telefoonnummer (0347) 37 88 88.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Noot voor de redactie
Voor nadere informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met: Miele Nederland B.V.

De heer R.G. Bakker
Postbus 166
4130 ED Vianen
Telefoon: +31 (0)347 37 85 41
E-mail: [email protected]  

Trefwoorden: Service

Contact Miele Nederland B.V.

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share

Ander nieuws en updates van Miele Nederland B.V.

Nieuwe vrijstaande koffieautomaat van Miele van Miele Nederland B.V. thumbnail
05-04-2012

Nieuwe vrijstaande koffieautomaat van Miele

 Nieuwe vrijstaande koffieautomaat van Miele


Nieuwe vrijstaande koffieautomaat van Miele van Miele Nederland B.V. thumbnail
05-04-2012

Nieuwe vrijstaande koffieautomaat van Miele

Een jaar na de succesvolle introductie van de CM5-serie vrijstaande koffieautomaten introduceert Miele een compleet vernieuwd model: de CM 5200.


Nieuwe marktstrategie van Miele van Miele Nederland B.V. thumbnail
20-10-2011

Nieuwe marktstrategie van Miele

  Nieuwe marktstrategie van Miele


Omzet Miele opnieuw gegroeid van Miele Nederland B.V. thumbnail
05-10-2011

Omzet Miele opnieuw gegroeid

Omzet Miele opnieuw gegroeid


Keramische HiLight-kookplaten van Miele met ExtraSpeed van Miele Nederland B.V. thumbnail
29-09-2011

Keramische HiLight-kookplaten van Miele met ExtraSpeed

Miele Nederland introduceert keramische HiLight-kookplaten met de functie ExtraSpeed, waardoor nog snellere opwarmtijden worden bereikt dan al mogelijk was.


Workshop Taarten van Abel bij Miele van Miele Nederland B.V. thumbnail
28-09-2011

Workshop Taarten van Abel bij Miele

Miele Nederland biedt in november workshops aan met de leukste taartenbakker van Nederland: Abel. 


Miele Catwalk 2011 overtreft verwachtingen van Miele Nederland B.V. thumbnail
16-09-2011

Miele Catwalk 2011 overtreft verwachtingen

Miele Catwalk 2011 overtreft verwachtingen



Miele maakt finalisten model contest bekend van Miele Nederland B.V. thumbnail
10-08-2011

Miele maakt finalisten model contest bekend

Miele Nederland maakte op 9 augustus de tien finalisten bekend van de model contest 'Couturier Mart Visser zoekt een bruid'.


Danie Bles showt Mix & Match-trends tijdens Miele Catwalk van Miele Nederland B.V. thumbnail
22-06-2011

Danie Bles showt Mix & Match-trends tijdens Miele Catwalk

Styliste Danie Bles toont dit jaar haar Mix & Match Show tijdens de tweede editie van de Miele Catwalk op 15 en 16 september 2011 in het Miele Inspirience Centre te Vianen.


Miele-afzuigkappen met meerzone randafzuiging van Miele Nederland B.V. thumbnail
16-06-2011

Miele-afzuigkappen met meerzone randafzuiging

Miele introduceert een serie afzuigkappen met meerzone randafzuiging, een dertig procent betere vetafscheiding, eenvoudige reiniging en nauwelijks condensvorming.