NEXOR | Sales Outsourcing

NEXOR | Sales Outsourcing van NEXOR B.V. | leaders in sales

Door: NEXOR B.V. | leaders in sales  19-01-2012
Trefwoorden: Marketing, Business, Sales

Of het nu gaat om de uitbesteding van uw gehele salesafdeling of een deel daarvan, (bijvoorbeeld voor een specifiek product, een specifieke dienst of markt), het leadgeneratie proces of alleen om het opvolgen van eerste afspraken ter kennismaking en inventarisatie, NEXOR heeft de afgelopen jaren met vrijwel alle varianten van sales outsourcing te maken gehad.

Voor NEXOR bestaat een sales outsourcing overeenkomst uit het geheel of gedeeltelijk overnemen van de verantwoordelijkheid voor en de organisatie van de salesactiviteiten van een bedrijf. NEXOR levert de met u overeengekomen salesactiviteiten op basis van een service level agreement. Een service level agreement kan worden opgemaakt op basis van:

·         Inspanning

·         Financiën

·         Output

Reactie vermogen

Over het algemeen verstrijkt er veel kostbare tijd tussen het moment waarop een marktontwikkeling zichtbaar wordt en het moment waarop een bedrijf klaar is om op die ontwikkeling te reageren. Sales outsourcing maakt het mogelijk uw salescapaciteit snel aan ontwikkelingen in de markt aan te passen.

Snelle start

Sales outsourcing kan meteen beginnen. Voor een buitenlands bedrijf wordt het eenvoudiger om zich snel en met weinig risico op de Nederlandse markt te vestigen en er professioneel te opereren. Er behoeft immers niet geïnvesteerd te worden in infrastructuur en personeel. Juist in de huidige recessie vallen er concurrenten weg. In een aantrekkende markt kan uw bedrijf haar groeipotentieel maximaal benutten.

Schaalbare sales

Het wordt mogelijk sales schaalbaar in te richten, waardoor uw bedrijf flexibeler wordt. Het in grootte of kwaliteit naar boven of naar beneden afstemmen van uw sales afdeling op de marktsituatie wordt eenvoudiger. Het binnenhalen en behouden van de juiste sales professionals wordt makkelijker, wat de continuïteit van uw bedrijf bevordert.


Variabele kosten-baten verhouding sales en marketing

De verhouding kosten-baten van sales en marketing wordt beter en variabel. Bonus-malus structuren en retainer-reward behoren tot de mogelijkheden. Risico’s worden kleiner.

Volgens Dun & Bradstreet is de Return On Investment op een succesvolle Sales BPO 15% tot 35 %.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met NEXOR via +31 347 35 88 80. U kunt vragen naar Robert Verkade of Dennis van den Bos. Voor contact kunt u ook gebruik maken van een van de Social Media opties. NEXOR is u graag van dienst. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Trefwoorden: B2b, Business, Marketing, Outsourcing, Sales, Sales Outsourcing

Contact NEXOR B.V. | leaders in sales

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share

Andere producten en diensten van NEXOR B.V. | leaders in sales

NEXOR | Leadgeneratie - Leadgeneration - Leads van NEXOR B.V. | leaders in sales thumbnail
19-01-2012

NEXOR | Leadgeneratie - Leadgeneration - Leads

NEXOR creëert voor u gekwalificeerde new business afspraken door middel van een effectief, structureel en bewezen proces (het NEXOR leadgeneratie market blocks model).