‘Overtuigend & Interactief Schrijven’

‘Overtuigend & Interactief Schrijven’ van (bbp) Beerens-business Press

Door: (bbp) Beerens-business Press  16-03-2006
Trefwoorden: Boeken, Uitgevers

Woerden/Maarssen, 14 maart 2006 - Vandaag vond de presentatie plaats van “Overtuigend & Interactief Schrijven”, het nieuwste boek van Rob Woelinga en Wim van der Mark. De auteurs overhandigden de eerste editie aan Cor Molenaar tijdens een ontbijtsessie van DM podium in Meeting Plaza in Maarssen.

"Overtuigend & Interactief Schrijven" bevat tips over het schrijven of beoordelen van teksten voor (e-)mailings, advertenties, webpagina's, offertes (online-)advertenties, persberichten, webpagina’s en (e-)nieuwsbrieven. Van de voorloper van dit boek, "Verbeter uw direct-mailbrieven", zijn ruim 10.000 exemplaren verkocht. “Communicatie verandert. We communiceren nu anders dan ten tijde van de eerste druk. De computer is nu bijna bij alle vormen van communicatie betrokken,’ aldus uitgever Paul Petermeijer, BPP. Doordat communicatie tegenwoordig veelal digitaal plaatsvindt biedt dit meer mogelijkheden tot interactie. De auteurs hebben hun jarenlange ervaring op het gebied van direct marketing en interactieve communicatie vertaald in een handzaam en praktisch boek. Alle vormen van digitale communicatie komen aan bod, en vooral hoe u daarin kunt overtuigen.

Het boek is vanaf vandaag te verkrijgen bij de betere boekhandel en via de websites van de uitgever http://www.bbp.net en http://www.twinklemagazine.nl

Over de auteurs:
Rob Woelinga en Wim van der Mark richtte ruim vijftien jaar geleden het Instituut voor Direct Marketing Kennis (IDMK) op. Dit instituut helpt zijn relaties met het verbeteren van direct-marketingresultaten door middel van open- en incompanyworkshops, seminars en cursussen.

Cor Molenaar:
Cor Molenaar is sinds 1999 (deeltijd) Hoogleraar eMarketing aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam, waar hij onderzoek verricht naar de veranderingen die ontstaan door de toepassing van informatietechnologie in marketing en bij het gedrag van mensen. Naast zijn werk als directeur van eXQuo consulancy en het Hoogleraarschap is hij o.a. ook voorzitter van het RFID platform Nederland, voorzitter van de subsidiecommissie breedband, campagne strateeg van CDA Nijmegen en adviseur van NEC Nijmegen.

Trefwoorden: Boeken, Uitgevers

Contact (bbp) Beerens-business Press

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share