TCD2006 startschot voor samenwerking BBP en Media Plaza

Door: (bbp) Beerens-business Press  27-04-2006
Trefwoorden: Communicatie, Marketing, Samenwerking

Marketing3 georganiseerd door Media Plaza en BBP

Woerden, 27 april 2006 – Media Plaza en BBP organiseren gezamenlijk het jaarlijkse evenement Marketing3, dat eind 2006 plaatsvindt. Paul Petermeijer, directeur van BBP, en Wim van Rooijen, directeur Media Plaza, hebben tijdens TCD2006 de samenwerking tussen beide partijen officieel bekrachtigd. Marketing3 is het belangrijkste evenement op het gebied van interactieve marketing. Het evenement richt zich op de ruim 100.000 marketing-, communicatie- en sales-professionals in Nederland.
Marketing3 is onderdeel van Marketingplaza. Dit kennisplatform is een initiatief van Media Plaza. Het doel van Marketing3 is om samen met (internationaal) gelieerde branche- en vakorganisaties, het innovatieve en interactieve karakter binnen het marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen.
Wim van Rooijen, directeur Media Plaza: “Marketing3 groeit jaarlijks, zowel qua bezoekers als op inhoudelijk vlak. Vanuit Media Plaza zochten we mogelijkheden om het evenement voor de bezoekers nog interessanter te maken. Vanwege het succes van het Search Engine Marketing Congres dat Media Plaza en BBP al gezamenlijk organiseren, hebben we besloten de krachten wederom te bundelen. Aangezien BBP een behoorlijke staat van dienst heeft op het gebied van de organisatie van marketing- en salesgerelateerde evenementen, is dit voor ons een logische samenwerking. Op deze manier vullen we elkaars kennis aan en dat is weer interessant voor de bezoekers van Marketing3, waar we het uiteindelijk natuurlijk allemaal voor doen.”
Paul Petermeijer, directeur van BBP: “Marketing3 ligt wat betreft onderwerp en doelgroep in het verlengde van de TCD en andere evenementen die wij organiseren. Marketing3 geeft professionals de mogelijkheid toepasbare kennis op te doen, te netwerken met aanbieders en vragers, vakgenoten te ontmoeten en inzicht te krijgen in trends en ontwikkelingen van interactieve marketing. Die opzet ligt helemaal in lijn met onze visie over het opzetten van een evenement. Wij hebben dan ook veel vertrouwen in een succesvolle samenwerking met Media Plaza.”
Tijdens de vier dagen van de komende editie van Marketing3 wordt het onderwerp ‘interactieve marketing’ in de breedste zin belicht. Onderdeel van het evenement zijn een exclusieve VIP-avond met diner voor 150 genodigden, een betaalde congresdag voor 200 personen, en twee voor iedereen vrij toegankelijke dagen. Tijdens deze twee gratis dagen kunnen bezoekers een uitgebreid programma volgen.
Voor meer informatie over Marketing3 zie: www.marketing3.nl.

Trefwoorden: Communicatie, Marketing, Samenwerking

Contact (bbp) Beerens-business Press

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share