Wehkamp wint Contact Center Promotion Award

Door: (bbp) Beerens-business Press  27-04-2006
Trefwoorden: Marketing, Awards, Contact Center

Beeldverbinding zorgt voor extra dimensie contact center

Utrecht, 27 april 2006 – Wehkamp heeft dit jaar de Contact Center Promotion Award gewonnen. Paul Nijhof, directeur Customer Services & Operations, heeft de Award tijdens het Telecommerce Gala in ontvangst genomen. De Promotion Award wordt ieder jaar tijdens de TCD uitgereikt aan een persoon of instantie die veel heeft betekend voor de contact center-wereld of zich erg verdienstelijk heeft gemaakt voor de telecommerce-branche in Nederland.
Wehkamp is er in geslaagd het contact met klanten persoonlijker te maken door visie te combineren met efficiency. 344 medewerkers verwerken jaarlijks vele miljoenen inbound en outbound calls, interactieve response contacten en sms’jes. Door het toevoegen van een beeldverbinding aan het communicatiekanaal is de inzetmogelijkheid van het contact center nog breder geworden. Wehkamp realiseert met deze relatief nieuwe techniek een extra dimensie aan het contact center en heeft nu zowel verbaal als non-verbaal contact met klanten. In het eerste jaar worden naar schatting 40.000 videochats met klanten gehouden.
De stichting NCCA is er van overtuigd dat deze extra dimensie van communiceren met klanten de begripsvorming rond contact centers positief zal beïnvloeden en het werk van de contact center-medewerkers nog attractiever maakt. De afgelopen drie jaar heeft de NCCA zich bij de toekenning van de Award vooral laten leiden door nieuwe communicatietechnieken en -doelstellingen.
Naast de Contact Center Promotion Award zijn tijdens de Gala-avond ook de Nationale Contact Center Award en de Plantronics Telesales Team Trophy uitgereikt.

Trefwoorden: Awards, Contact Center, Marketing

Contact (bbp) Beerens-business Press

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share