Nieuwe website voor Hypnobalance

Nieuwe website voor Hypnobalance van Stradegy

Door: Stradegy  02-07-2009
Trefwoorden: Website, Internet, Strategie

Hypnobalance is een praktijk voor hypnotherapie.  De praktijk wilde graag een nieuwe site die hoog in de Google rankings terecht zou komen en waarmee er meer aanmeldingen zouden binnenkomen.

Stradegy heeft het project opgedeeld in drie stukken:  Search, Find en Convert.

Search

Stradegy een zoekwoordenanalyse gedaan om te onderzoeken hoe mensen zich online orienteren voor een hypnotherapeut. Uit deze analyse zijn allerlei woordcombinatie gekomen.

Find

Vervolgens deze zoekwoorden verwerkt in de content op de site, zodat binnen afzienbare tijd de site hoog in de ranking van Google zal komen. Het zijn relevante termen voor de bezoekers die ook lokaal zoeken.

Convert

De eerste twee stappen zijn samen met een strak design en heldere salesfunnel verwerkt tot een effectieve website. Binnen een dag was de eerste conversie al een feit. Het hele project is binnen 4 weken opgeleverd.

Over hypnobalance
Hypnobalance is de praktijk voor Hypnotherapie, EMDR, Mindfulness, Relatietherapie en Reïncarnatie & regressietherapie. Daarnaast coacht Hypnobalance professionals in de sport, muziek en pokerwereld op het mentale vlak. Hypnobalance is gespecialiseerd in korte intensieve trajecten. U wordt professioneel begeleid, zodat u weer snel in balans komt en in uw eigen kracht staat.

http://www.hypnobalance.nl/index.php?/hypnotherapie-emdr-eft-coaching-regressietherapie.html

Over stradegy
Stradegy is een Internet Marketing bureau dat organisatie helpt met het vertalen van de business wensen naar online concepten en de uitvoer daarvan. Dat doen we met het uitgangspunt dat er altijd een positief resultaat moet zijn: meer klanten, meer omzet, betere conversie en een positief return on investment.

In het kort: Stradegy ontwikkelt effectieve Internet Strategiën. Dat uit zich uiteindelijk in een mix van middelen die we inzetten en ontwikkelen.

www.stradegy.nl/internet-strategie

 

Trefwoorden: Conversie, Internet, Internetstrategie, Strategie, Website