Introductiecampagne Heinz Sunshine, koelverse fruitdrank met het goede van fruit en tomaat

Door: Heinz Sunshine  07-11-2007
Trefwoorden: Gezondheid, Onderzoek, Online

HEINZ introduceert HEINZ Sunshine
natuurlijke fruitdrank met al het goede van tomaat

  Heinz Sunshine Koelverse Fruitdrank

HEINZ introduceert HEINZ Sunshine
Instore /outdoor acties – banner/game campagne - actiesite

  • Heinz introduceert koelverse fruitdrank: Heinz Sunshine: het beste van fruit en tomaat voor het eerst in één flesje.
  • Fruit zit boordevol vitaminen en tomaat bevat het krachtige antioxidant lycopeen . Naast de unieke combinatie van fruit en tomaat maakt juist lycopeen Sunshine bijzonder.
  • Lycopeen beschermt lichaamscellen tegen schadelijke stoffen (vrije radicalen) die worden gevormd door oa. roken en het menselijke verouderingsproces
  • Via de site http://www.heinzsunshine.nl en televisie commericals, outdoor campagnes, webvertising, sampling en print campagnes ondersteunt Heinz de introductie fors.


Heinz zet in op gezondheid met nieuwe koelverse fruitdrank

Sunshine actiesite en instore acties geven uitleg over gezondheidswaarde lycopeen

Met de introductie van het koelverse well-being fruitdrankje Heinz Sunshine zet Heinz in op de gezondheidswaarde van tomaat en fruit. Fruit zit immers boordevol vitaminen en tomaat bevat het krachtige antioxidant lycopeen. Met Sunshine heb je het beste van beide in handen, het ondersteunt je natuurlijke weerstand en zorgt voor net dat beetje extra. Sunshine is vrij van kleurstoffen of conserveermiddelen en heeft alleen natuurlijke suikers uit fruit.

De introductie van Heinz Sunshine wordt ondersteund door de website http://www.heinzsunshine.nl waarop de verschillende fruitdrank varianten worden gepresenteerd en nader wordt ingegaan op de rol van Lycopeen bij het ondersteunen van de gezondheid en algemeen welbevinden.

Heinz zet in op gezondheid met koelverse fruitdrank Heinz Sunshine

In de loop van november wordt de introductie van Heinz Sunshine online geïntensiveerd door de inzet van een bannercampagne en ingame advertising. De online introductie is ontwikkeld door OnlineMediabureau.nl , een samenwerkingverband van SPINDOKTERS | interactive mediators en heelHELDER | duidelijkheid in communicatie . Bookmark uit Naarden tekende voor productie van de website

Met Sunshine beantwoort Heinz vraag naar gezonde ‘well-being’ dranken

Gezondheid is belangrijk, de consument is zich hier steeds meer van bewust en zoekt naar producten die daar een bijdrage aan kunnen leveren. Heinz speelt met Sunshine in op de alsmaar stijgende vraag naar gezonde “well-being” dranken.

Binnen H.J. Heinz BV is er veel kunde op het gebied van drinks. In combinatie met de lange historie en grote expertise van Heinz op het gebied van de tomaat, is de ontwikkeling van Sunshine een logische stap. Heinz staat voor authentieke, eerlijke producten met een hoofdrol voor tomaat als ingrediënt. Heinz wil met Sunshine de kracht van de tomaat nog beter benutten

Lekker gezond met de kracht van tomaat

Sunshine bevat met het beste van fruit en het goede van de tomaat alleen pure ingrediënten. Fruit is een natuurlijke bron van essentiële vitaminen en vezels. Tomaat is van nature rijk aan lycopeen, dit zorgt niet alleen voor de mooie rode kleur maar lycopeen is ook een krachtig antioxidant. Lycopeen beschermt lichaamscellen tegen schadelijke stoffen (vrije radicalen) die worden gevormd door oa. roken en het menselijke verouderingsproces. De tomaat is dé belangrijkste leverancier van lycopeen in onze dagelijkse voeding. Er wordt vandaag de dag veel onderzoek gedaan naar een mogelijk beschermende werking van lycopeen tegen prostaatkanker en hart- en vaatziekten. Deze resultaten zijn veelbelovend, maar aanvullend onderzoek is nodig om meer duidelijkheid te scheppen. Heinz participeert in diverse onderzoeksprojecten naar gezondheidseffecten van tomaten en lycopeen .

Meer informatie staat op www.powervantomaat.nl en www.lycopene.org .

Online bronnen & achtergrond informatie

Heinz NederlandOver Heinz

 De Heinz-tomaten voor de Heinz-tomatenproducten in Europa worden verbouwd in Spanje, Portugal en Griekenland. Onder een stralende zon worden de tomaten op grote open velden zorgvuldig geteeld. De tomatenproducten van Heinz bevatten geen kunstmatige ingrediënten en conserveermiddelen. De Heinz-tomaat is namelijk al speciaal geselecteerd om onder teelt- en verwerkingscondities de juiste smaak en consistentie te geven aan haar producten. Heinz werkt met een vaste basis van kwekers en verwerkers. Binnen dat netwerk streeft Heinz naar een zo hoog mogelijke traceerbaarheid: van zaadje tot eindproduct.

 

Niet voor publicatie:

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:

H.J. Heinz B.V.
Menno van der Vlist, Maketing PR Manager
Postbus 217, 3700 AE Zeist, Nederland
Telefoon: 030 697 3787 - Telefax: 030 697 38 14

Trefwoorden: Actiesite, Afweer, Antioxidiant, Antioxidianten, Beschermende Werking, Bescherming, Bosvruchten, Citrusvruchten, Drank, Exotische Vruchten, Fruit, Fruitsap, Fruitsappen, Fruitsuikers, Functionele, Geïntegreerde Campagne, Gezonde Levenstijl, Gezondheid, Gezondheidseffecten, Hart- En Vaatziekten, Indoor, Introductiecampagne, Kleurstofvrij, Koelschap, Koelvak, Koelverse, Lifestyle, Lycopeen, Miniflesje, Natuurlijke Fruitdrank, Natuurlijke Fruitsuikers, Ondersteuning Vakhandel, Onderzoek, Online, Ontstekingsremmende, Osteoporose, Outdoor, Preventieve, Productontwikkeling, Prostaatkanker, Puur Natuur, Sap, Sappen, Superfood, Tomaat, Vitamine, Vitamines, Voeding, Vruchtbaarheid, Weerstand, Winkelvloer,

Contact Heinz Sunshine

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share