Nieuwe partner en Raad van Advies voor House of Retail

Nieuwe partner en Raad van Advies voor House of Retail van House Of Retail

Door: House Of Retail  18-05-2009
Trefwoorden: Retail, Wellness, Merkstrategie

Nieuwe partner: Carletta Jacobs Sinds april van dit jaar is Carletta Jacobs partner bij House of Retail. Opgeleid als bedrijfskundig econoom en met een pragmatisch natuur. Leerde het retailvak onder andere bij DA waar zij category manager was en later als zelfstandig adviseur onder meer voor Heineken, Pepsico en Procter & Gamble. Als zelfstandige heeft ze de propositie Retailwoman gestalte gegeven waarmee ze de brug slaat tussen merkleverancier en retailer. Carletta zal naast André van Straten als generalistisch specialist functioneren en was de afgelopen maanden al voor House of Retail verantwoordelijk voor het realiseren van het GezondShop-concept. A-team, House of Retail’s Raad van Advies Niemand is een eiland en ook een netwerk-organisatie als House of Retail heeft behoefte aan toetsen, sparren en soms reflectie. Met trots presenteren we dan ook ons A-team! Vier professionals die ieder op een eigen terrein hun sporen hebben verdiend. Hun ervaring en hun vertrouwensrelatie met House of Retail maakt ze tot waardevolle en gewaardeerde experts met wie het dus goed sparren is. Het A-team bestaat uit: Patricia Andersen, directeur Dart Brand guidance & Design Marc Bienemann, directeur Jaguar Land Rover (Nederland) BV Marc van Can, directeur DRV accountants Roosendaal Jan Nelissen, directeur Rocks’ Overig nieuws: TRAIL Op de site van House of Retail wordt een nieuw pragmatisch kennisprogramma onder de naam TRAIL gelanceerd. Een manier om van trends en ontwikkelingen te profiteren voordat je concurrent het doet. TRAIL gaat fysiek op zoek naar plaatsen waar de meest relevante trends al in de praktijk te ervaren zijn. Zo organiseert House of Retail in juli een trip naar New York om de belangrijkste ‘ on the go’-ontwikkelingen in kaart te brengen. Retailers en merkleveranciers kunnen deelnemen aan de trip, of het Insightrapport ‘on the go’ bestellen. Meer informatie op www.houseofretail.nl/Trail.aspx GezondShop: 16 mei opening tweede winkel in Bergen op Zoom House of Retail kreeg van Thuiszorg West-Brabant (TWB) de opdracht om een winkelconcept te ontwikkelen dat voortkomt uit de vertrouwde Thuiszorgwinkel en klanten van 0- 100 jaar bedient op het gebied van wellness & ontspanning, veiligheid & zelfstandigheid en moeder & kind, zowel met producten als advies. Centraal in het concept staat de Infotheek, waar klanten antwoorden op vragen kunnen vinden en zich kunnen laten adviseren en informeren. House of Retail ontwikkelde samen met TWB de retail- en merkstrategie en het winkelconcept. Gezamenlijk werd het assortiment en de aanvullende dienstverlening vastgesteld. House of Retail was betrokken bij ontwikkeling van huisstijl en beeldtaal in samenwerking met preferred partner Pakkers uit ’s-Hertogenbosch. De eerste GezondShop opende in april in Roosendaal. De tweede GezondShop wordt 16 mei a.s. geopend in Bergen op Zoom. Meer informatie: André van Straten: > 06-20595545 >[email protected] >www.houseofretail.nl

Trefwoorden: Assortimentsbeleid, Categorievisie, Merkstrategie, Raad Van Advies, Retail, Retailadvies, Wellness, Winkelconcept,