Voor(n)stijl helpt met woningpresentatie

Voor(n)stijl helpt met woningpresentatie van Voor n stijl

Door: Voor n stijl  08-01-2009
Trefwoorden: Fotografie, Verkoopstyling, Particuliere Verkoop

Presentatie
Met haar jarenlange achtergrond in de makelaardij weet Jacqueline Voorn als geen ander waar het om draait bij het vergroten van de belangstelling voor een huis. Het sleutelwoord is: presentatie. Voor(n)stijl ondersteunt hierbij op betaalbare wijze in alle fases van het verkoopproces. Van verkoopstyling, fotografie, verrichten van een laatste bezichtigings-touch tot rondleiden van aspirant-kopers.

Verkoopstyling loont
In Nederland is verkoopstyling relatief nieuw. Maar in Engeland en Amerika wordt inmiddels 95% van de woningen die de verkoop ingaan eerst door een verkoopstyliste onderhanden genomen. En niet voor niets. Omdat veel mensen in de loop der tijd een vorm van´blindheid´ voor hun eigen interieur en rommeltjes krijgen, kan de komst van een getrainde verkoopstyliste erg behulpzaam zijn. De verkoopstyliste kijkt met het oog van een aspirant-koper naar de ruimtes in huis. Zij geeft ondermeer adviezen om kamers anders in te delen, accessoires toe te voegen en zo nodig op te ruimen en muren te verven. Na de verkoopstyling is de woning aantrekkelijk voor een breed kopers publiek.

Uit recente onderzoeken blijkt dat een investering van € 500,-- in verkoopstyling een groter effect heeft op de verkoop van een woning dan het verlagen van de vraagprijs met € 5000,--. Of zoals een enthousiaste makelaar het zei: ´Verkoopstyling loont´.

Trefwoorden: Advies Bij Presentatie Woning, Advies Bij Verkoop, Betaalbare Verkoopstyling, Bezichtigingen Woning, Fotografie, Particuliere Verkoop, Presentatie Woning, Verkoopstyling,