Social media workshops

Social media workshops van C-idee Communicatie

Door: C-idee Communicatie  07-03-2012
Trefwoorden: Marketing, Huisstijl, Strategie

Social media begint steeds meer als marketingtool geaccepteerd te worden. Door o.a. de kanalen Twitter, LinkedIn, Facebook en Hyves in te zetten, kunt u er voor zorgen dat u meer omzet kunt genereren. Diverse onderzoeken hebben al laten zien dat dit al kan oplopen tot 9% meer omzet. U kunt uw naamsbekendheid vergroten en u kunt het inzetten voor reputatiemanagement. Wilt u weten wat social media voor u kan betekenen? Wilt u weten hoe u als bedrijf social media succesvol kunt inzetten? Hoe gebruik ik Twitter, LinkedIn of Facebook effectief? Hoe stel je een social media strategie op en wat zijn de do’s en don’t, de kansen en valkuilen rondom social media. Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn kanalen afgestemd zijn op mijn huisstijl voor de herkenbaarheid? Al deze vragen worden beantwoord tijdens onze workshop social media. Naast de algemene workshop, is het ook mogelijk om te kiezen voor Twitter / Facebook en LinkedIn voor zakelijk gebruik.

Trefwoorden: Communicatieadvies, Huisstijl, Interne En Externe Communicatie, Marketing, Strategie

Andere producten en diensten van C-idee Communicatie

07-03-2012

Communicatieadvies

Een communicatieplan helpt: - orde te scheppen in je communicatie - prioriteiten te stellen. - je communicatiemiddelen effectiever te maken - je om je eigen visie helder te krijgen / te ontwikkelen. - handvatten te geven voor een heldere aanpak.


C-idee PrePaid van C-idee Communicatie thumbnail
07-03-2012

C-idee PrePaid

Flexibele inzet van uren, op afroep Gereduceerd uurtarief Gewerkte uren gespecificeerd op maandoverzicht Maximale controle op kosten Niet gebruikte uren blijven een jaar lang geldig (vanaf aankoopdatum) Makkelijk op te waarderen