Helpdesk

Door: Aster ICT  18-06-2011
Trefwoorden: Automatisering, Computer Reparatie

 

Onze  is vaak het eerste aanspreekpunt als er vragen of storingen zijn bij het gebruik van technische infrastructuur en/of applicaties. De medewerker geeft antwoord op vragen en lost storingen en problemen op. Het één kan telefonisch worden opgelost, de ander vereist inzet op locatie. Aster ICT is pas tevreden als de klant dat is.

Medewerkers met een gedegen kennis van zaken beheren deze helpdesk. Uitgangspunt van onze helpdesk is dat de klant zo snel mogelijk weer aan de slag kan en antwoorden krijgt op zijn vragen. Indien de oplossing niet direct geboden kan worden, zal intern overleg plaatsvinden met onze specialisten.

Alle calls worden geregistreerd in ons helpdesksysteem. Hiervan wordt de gebruiker op de hoogte gebracht en zal hij of zij in de mogelijkheid zijn de status van zijn probleem te volgen. Per periode worden alle calls gerapporteerd aan de klant en wordt zonodig advies gegeven.

Trefwoorden: Automatisering, Computer Reparatie

Andere producten en diensten van Aster ICT

Hosted Voice van Aster ICT thumbnail
18-06-2011

Hosted Voice

  Kenmerken: -  Maak gebruik van uw bestaande data netwerk -  Beheer uw gebruikers vanuit één locatie - Locatie onafhankelijkheid - Bel onderling gratis       - Besparen op belkosten  - Zeer schaalbaar - Uiterst flexibel Mogelijkheden:  


Managed Online Backup van Aster ICT thumbnail
18-06-2011

Managed Online Backup

  Enkele kenmerken van Managed Online Backup: -    Opgeslagen in ons beveiligde datacenter -    Start automatisch op vaste tijden -    Bevat de door u opgegeven en meest actuele gegevens -    Verstoord geen bedrijfsprocessen  -    24x7 toegankelijk  -    Bespaart u tijd


18-06-2011

Detachering

  Omvangrijke projecten hebben een tijdelijk karakter, waarbij in een kort tijdbestek veel extra werk verricht moet worden. Hiervoor is


18-06-2011

Beheer & Onderhoud

beheer en onderhoud automatisering consultancy ICT beheer


18-06-2011

24x7 Monitoring

  Enkele kenmerken: -           Oplossingen op maat -           In abonnementsvorm -           Rapportages per mail -           Via web toegankelijk -           Geen software aanschaf -           Bewaakt netwerkappar


Glasvezel van Aster ICT thumbnail
18-06-2011

Glasvezel

  Voordelen voor u op een rij -           Snelheid -           Onbeperkte bandbreedte -           Meerdere diensten over één verbinding -           Betrouwbaar -           Kostenbesparend -           Constante kwalite


02-06-2011

Hosted Exchange

     Veel kleine en middelgrote bedrijven zouden graag gebruik maken van de voordelen van een Microsoft Exchange Server, deze helpt