Supermarkt Hoogvliet garandeert brood tot sluitingstijd

Door: Hoogvliet Supermarkten  25-03-2008
Trefwoorden: Garantie, Waardebon, Warme Bakker

Vanaf 2 april 2008 lanceert Hoogvliet een nieuwe garantie om de klanttevredenheid in haar winkels te vergroten: klanten kunnen in de supermarkten van Hoogvliet gegarandeerd tot sluitingstijd terecht om brood te kopen. Grijpt men onverhoopt toch mis naar een bruin, een wit of een volkoren brood, dan ontvangt de klant een waardebon voor een gratis brood naar keuze.

Met deze garantie streeft Hoogvliet ernaar een belangrijk punt van ergernis voor supermarktklanten op te lossen, namelijk het misgrijpen naar brood terwijl de supermarkt nog enkele uren geopend is. Tot sluitingstijd moet de klant bij Hoogvliet altijd keuze hebben uit bruin, wit of volkoren brood. Klanten die toch misgrijpen, ontvangen ter compensatie een waardebon voor een gratis brood, af te halen op een door henzelf te bepalen dag.

De 56 vestigingen van Hoogvliet ontvangen meerdere keren per dag een levering vers brood vanuit de eigen bakkerij in Alphen aan den Rijn. Hoogvliet mag zich als enige supermarkt in Nederland 'Warme bakker' noemen, een kwalificatie die de versheid en ambachtelijke kwaliteit van het brood onderstreept. Met de nieuwe garantie wordt ook de verkrijgbaarheid van brood een speerpunt voor de Hoogvliet supermarkten.

Trefwoorden: Garantie, Vers Brood, Waardebon, Warme Bakker