Nieuwe dienst: Motivatiemarketing training

Door: Sensetives  07-08-2009
Trefwoorden: Training, Motivatiemarketing, Incentivemarketing

Op 5 en 6 november 2009 organiseert Sensetives een tweedaagse training ‘Motivatiemarketing’ waarbij interactie een belangrijke rol speelt.

  • Hoe benut je alle kansen die incentives voor de organisatie bieden?
  • Hoe krijg je de doelgroep enthousiast?
  • Hoe meet je het effect van je incentive?

Dit zijn enkele van de vragen die tijdens deze sessie behandeld zullen worden. Na het volgen van deze trainig:

  • Stel je zelf een beloningsstrategie op
  • Je kent de kracht van een goede incentivecampagne/ motivatiecampagne
  • Brengt je je kennis over incentives op een hoger niveau
  • Je kent de rol van incentives als onderdeel van het marketing en communicatieplan
  • Begrijp je de sleutelrol die de directe manager heeft
  • Je ontwikkelt en implementeert een succesvolle motivatie campagne.

Patricia van Bergeijk– incentive architect en eigenaar van Sensetives – zal de deelnemers aan de hand van veel sprekende cases de nodige theorie meegeven om zo de mogelijkheden van motivatiemarketing in de praktijk te kunnen toepassen. Sensetives is een incentivemarketing bureau dat commerciele organisaties helpt hun medewerkers te motiveren door middel van incentives waardoor er meer omzet wordt gegenereerd.

Praktische informatie
Duur: 2 dagen
Trainingsprijs: 950,- excl. BTW incl. arrangementskosten
Data: 5 en 6 november 2009
Locatie: Rotterdam
Deelnemers: max. 8 personen

Voor verdere informatie of inschrijvingen: www.sensetives.com/incentive-training/ of mail naar [email protected]


[email protected]_

Meer informatie:

Sensetives, incentive marketing
www.sensetives.com
[email protected]

Trefwoorden: Incentivemarketing, Motivatiemarketing, Training,