discogirls, social networking krijgt een originele richting

Door: Cerco  04-04-2007
Trefwoorden: Reclame, Jongeren

Discogirls, een social networking site met nieuwe ideeën.

Live sinds augustus 2006 met nu al het snelst groeiende aantal leden van alle netwerksites ooit!

Ondanks dat Discogirls nog niet in de openbaarheid is getreden, is de site met grote interesse opgemerkt door de concurrentie. Het uitnodigende design met gebruiksvriendelijke functionaliteiten heeft duidelijk zichtbaar als inspiratie gediend voor het ontwikkelen van vernieuwde sites door andere-bestaande profielensites. Daarnaast hebben deze eigenschappen er toe bijgedragen dat de Nederlandse jeugd massaal kiest voor Discogirls.

Op www.discogirls.nl maak je, naast dat je een persoonlijk profiel beheert, deel uit van een Base (een groep profielen al dan niet zelf samen gesteld). Door het kunnen verdienen en uitgeven van jokers is er een competitief aspect aan deelname van de site die zorgt dat de site door een groot percentage van de leden regelmatig interactief bezocht wordt.

Om deze groep vast te houden en nog verder uit te breiden is er in tegenstelling tot de bestaande social network sites gekozen om geen banners De site is, zonder dat de gebruikers er last van ondervinden, continue in ontwikkeling, zo is AJAX en web 2.0 al totaal geïntegreerd.

Je kan kosteloos deelnemen en lid worden van Discogirls. De kosten voor aanvullend lidmaatschap zijn, bewust vriendelijk gehouden voor de doelgroep (13-26 jaar) en bedragen maar 75 eurocent per week.

Persbericht, geschikt voor publicatie.
Voor meer info kan er contact worden opgenomen met Marco Sark +31653381486, [email protected]
www.discogirls.nl

Trefwoorden: Jongeren, Reclame