advies en ondersteuning op gebied van destinatiemarketing, citymarketing en toeristische marketing

Door: Jeroen Beelen Destination Marketing  07-07-2011
Trefwoorden: Marketing, Marketingadvies, Citymarketing

Jeroen Beelen Destination Marketing kan u helpen met de belangrijkste elementen van destinatiemarketing, citymarketing en toeristische marketing:

-       onderscheidend vermogen vaststellen (wat maakt u uniek?)
-       kernwaarden definiëren (waar draait het bij u om?)
-       doelgroepen benoemen (wie is uw klant en waar vindt u die?)
-       marketingcommunicatieplan uitwerken (hoe betreedt u de markt?)
-       marketingcampagnes opzetten en uitvoeren (waar en aan wie vertelt u uw boodschap?)
-       verbeteren van uw online en offline zichtbaarheid (betaalde en gratis zichtbaarheid)
-       aanscherpen dienstverlening (het finetunen van uw aanbod voor de klant)
-       vergroten van samenwerking met partners (grotere exposure door samenwerking)

Trefwoorden: Citymarketing, destinatiemarketing, Marketing, Marketingadvies, Marketingconsultancy, Toerisme consultancy

Contact Jeroen Beelen Destination Marketing

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share