Webnetix officieel partner van Optimost

Webnetix officieel partner van Optimost van Webnetix

Door: Webnetix  07-10-2008
Trefwoorden: Webtrends, Content Targeting, Experimental Design,

Webnetix is officieel partner geworden van Optimost. Met Optimost wordt de conversie verhoogd door middel van multivariable optimization en content targeting.

Hierdoor is Webnetix nog beter in staat ‘multivariable optimization’ diensten aan te bieden en deze te integreren met web analytics oplossingen. De methodologie die Optimost heeft ontwikkeld stelt bedrijven in staat om honderden, duizenden of zelfs miljoenen web pagina ontwerpcombinatie te evalueren in een korte periode.

Door gebruik te maken van ‘Experimental Design’ is het mogelijk om iteratief een (veel) kleinere subset van permutaties te testen. Dit resulteert in zeer betrouwbare data waarmee voorspeld kan worden hoe individuele waardes en variabelen bijdragen aan de performance. Op deze manier identificeert Optimost de pagina met de grootste conversiegraad, gebaseerd op een groot aantal vergelijkingen.

Webnetix is Optimost partner in Nederland en levert de volgende diensten op het gebied van ‘multivariable optimization’ :

  • Opstellen van testplannen gebaseerd op best practices waarin bepaald wordt welke variabelen en waardes er getest worden.
  • Ontwikkelen van strategische testplannen en plannen waarmee content aangepast kan worden aan de behoefte van een eindgebruiker.
  • Experimentele design diensten, waardoor bedrijven in staat gesteld worden het volledige potentieel van de testen te gebruiken en bevindingen te verifiëren.
  • Superieure analyse van testresultaten en data.
  • Regelmatige controle van het strategische plan om testresultaten te analyseren en aanbevelingen te kunnen doen voor toekomstige strategieën.

Trefwoorden: Content Targeting, Experimental Design, Multivariable Optimization, Optimost, Webtrends,