Reclame in het westland

Reclame in het westland van Rellebel Reclame

Door: Rellebel Reclame  21-02-2008

Rellebel.nl: een droom die uitkomt MAASLAND - Een jongensdroom waarmaken, met die gedachte vertrokken Michiel van Vliet (23) en Chiel van Eerdt (24) naar de VS. Chiel van Eerdt (r) en Michiel van Vliet (l) krijgen een idee. Ze gingen werken bij een groot reclamebureau in San Francisco, gespecialiseerd in guerillamarketing, met Sony en HP als klanten. Van Eerdt: „Bij deze vorm van marketing probeer je met een klein budget veel te bereiken. Eenmalige acties die veel publiciteit opleveren, door bijvoorbeeld een enorme Nike voetbal midden in de stad neer te leggen.’’ Terug in Nederland startten de Maasdijker en ’s-Gravenzander april vorig jaar een eigen bureau voor reclame, communicatie en webdesign, Rellebel.nl. Ze zien veel kansen in Westland, waar imago en marketing voor tuinbouwondernemers steeds belangrijker wordt. „Wij doen alles, van affiches en logo’s tot complete websites,’’ zegt Van Vliet. „Zo hebben wij de grote oranje duim bedacht voor Joop’s schilderwerken en de website voor de nieuwe makelaar Ariade Vastgoed in ’s-Gravenzane.’’ De twee jonge ondernemers studeerden beiden aan het Grafisch Lyceum in Rotterdam en daarna Communicatie bij InHolland. In de bus ontmoetten ze elkaar en in Amerika rijpte het plan om samen een bedrijf op te zetten. Ze hebben klanten in Den Haag en Rotterdam, maar het zwaartepunt ligt bij de Westlandse markt. CAIW Media schakelde Rellebel.nl in voor het ontwerp voor de Westlandse 100, de regionale jaarlijkse hitlijst. Voor Top Plants, kweker van Gold Cress, werd de huisstijl ontworpen. „We timmeren hard aan de weg,’’ zegt Van Eerdt. „Daarom hebben we op het bedrijventerrein Honderdland een kantoor op de groei betrokken.’’ Sinds kort zit het hippe bureau daar. Ze zien het snel groeiende bedrijventerrein als een economische hot spot voor de tuinbouwsector. „Daar zitten we perfect.’’


Contact Rellebel Reclame

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share