Persbericht: Maak kennis met ‘het nieuwe Paardekooper'

Persbericht: Maak kennis met ‘het nieuwe Paardekooper' van Paardekooper

Door: Paardekooper  15-03-2011
Trefwoorden: Verpakkingen, Verpakking, Disposables

 Geachte heer/mevrouw,  

De afgelopen jaren heeft Paardekooper zich ontwikkeld van een traditionele groothandel naar een vooruitstrevende en dynamische ‘partner in business’. De organisatie is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van creatieve en innovatieve verpakkingen en kenmerkt zich bovendien door een uniek en onderscheidend MVO-beleid. Zelfs het creëren van een compleet nieuwe huisstijl behoort tegenwoordig tot ons takenpakket. Onder de noemer ‘Designing & Styling” biedt Paardekooper klantspecifieke verpakkingsoplossingen, met ongekende mogelijkheden van verpakkingsmateriaal als strategisch marketinginstrument. Van productontwerp tot huisstijlontwikkeling, onze mogelijkheden zijn ongekend. Ook de wijze waarop de organisatie haar klanten bedient, is de afgelopen periode sterk verbeterd. In korte tijd is onze webwinkel aantoonbaar uitgegroeid tot de belangrijkste online shop voor verpakkingen en disposables. En in onze vernieuwde, unieke Cash & Carry verpakkingswinkels, voelt de klant zich met recht de koning van de winkelvloer. Al deze ontwikkelingen vragen om een nieuwe, hedendaagse identiteit en om een herziening van de organisatiepropositie. Nu is Paardekooper zelf aan de beurt voor een transformatie, zoals we dat ook succesvol bij vele klanten hebben bewerkstelligd. Het is tijd voor een frisse wind in de wereld van verpakkingen: maak kennis met ‘het nieuwe Paardekooper’.   De afgelopen maanden hebben we vooral achter de schermen hard gewerkt aan ‘het nieuwe Paardekooper’. In maart gaat de organisatie definitief over op de nieuwe huisstijl. Het is misschien even wennen, maar vanaf nu zult u steeds vaker ons nieuwe logo zien op de verschillende mediadragers. En wellicht heeft u ze al zien rijden, want onze nieuwe vrachtwagens zijn omgetoverd tot ware eye catchers op de weg!   Het nieuwe logo, met als kleurencombinatie grijs/oranje, reflecteert onze zakelijkheid enerzijds en onze creativiteit anderzijds. Opvallend, specialistisch en vooruitstrevend; het zijn begrippen die kenmerkend zijn voor de nieuwe Paardekooper organisatie. En dat is nog niet alles, want dankzij een vernieuwde, heldere organisatiepropositie weet u als klant precies wat u van ons mag verwachten en waar we als organisatie voor staan: “Paardekooper is uw betrouwbare totaalleverancier in verpakkingen en disposables. We nemen onze verantwoordelijkheid met een vooruitstrevend en wetenschappelijk onderbouwd MVO-beleid. Ons eigen designteam staat garant voor de meest creatieve en innovatieve oplossingen. Ongeacht of u voordelig wilt inpakken of écht wilt uitpakken: Paardekooper is koploper in verpakkingen en disposables."   Door te vernieuwen, creëren we nieuwe kansen voor de organisatie, maar zeker ook voor onze klanten. Kansen die we zeker moeten aangrijpen om gezamenlijk de concurrentie een stap voor te blijven. Samen maken we het waar! Paardekooper is klaar voor de toekomst!                                   

Met vriendelijke groet,
Paardekooper    

Jan Paardekooper

Trefwoorden: Aanmerkelijk Belang, Disposables, Verpakking, Verpakkingen