Om mensen in beweging te brengen, moet je weten wat hen tegenhoudt.

Om mensen in beweging te brengen, moet je weten wat hen tegenhoudt. van Lindblom Public Relations/ Public Affairs

Door: Lindblom Public Relations/ Public Affairs  26-09-2006
Trefwoorden: Actiemarketingbureau L'eau, Barrière Methodiek, Barrièrescope,

Het boek bevat veel cases en geeft uitleg over de BarrièreScope, een onderzoek in samenwerking met TNS Nipo om diepliggende barrières op te sporen die sterk verweven zijn met persoonlijkheidskenmerken. Het boek gaat ook in op barrières van de toekomst, barrières als inspiratie voor innovatie en barrières binnen organisaties. Het boek is geschreven voor marketing- en communicatiemanagers maar is – door de brede toepasbaarheid van de beschreven methodiek – ook interessant voor andere professionals ‘Help! de klant verzuipt’, wordt uitgegeven door Kluwer in de reeks Marketing Watch. ISBN 90 13 0378 5, Prijs € 30,-.

Astrid de Groot en Pieter Burgman zijn beide medeoprichter van het onafhankelijke actiemarketingbureau L’eau te Amstelveen. Astrid en Pieter brengen de Barrière Methodiek dagelijks in praktijk voor opdrachtgevers als Air Miles, Astma Fonds, Connexxion, Diabetes Fonds, Interpolis, NUON en T-Mobile.

Meer informatie

Een recensie-exemplaar van het boek ‘Help! de klant verzuipt’ van Astrid de Groot en Pieter Burgman is op aanvraag verkrijgbaar.

L’eau BV adviesbureau voor directe communicatie

Astrid de Groot

T: 020 570 78 78

E: [email protected]

I: www.leau.nl

Trefwoorden: Actiemarketingbureau L'eau, Barrière Methodiek, Barrièrescope,

Contact Lindblom Public Relations/ Public Affairs

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share