Tam Tam viert komst 100e medewerker

Tam Tam viert komst 100e medewerker van Tam Tam

Door: Tam Tam  04-03-2008
Trefwoorden: Tam Tam

De ‘100 van Tam Tam’ is binnen het Delftse internetbureau een begrip. Het bureau wil haar personeelsbestand niet snel verder laten groeien, maar met 100 talentvolle mensen die daadwerkelijk goed zijn in hun werk “Best of Class” zijn. Tam Tam biedt een plek waar echte vakmensen de mooiste projecten doen. Wij kiezen er bewust voor om geen detacheringsbedrijf te worden zoals de grote ICT-dienstverleners. Klanten komen bij ons als ze goed geholpen willen worden met online customer selfservice, online marketing-communicatie en portals.’ De keuze om niet snel te groeien in mensen betekent niet dat we niet ambitieus zijn met onze groei. Door meerwaarde te creëren voor onze klanten en nog beter gebruik te maken van ons netwerk zien we nog volop groeikansen. “Met het maken van de keuze om niet in aantallen mensen te groeien, focussen wij ons op de echte talenten. Dit betekent dat we streng selecteren en aan ‘cherry picken’ doen.”, aldus Paul Manuel, directeur bij Tam Tam.

Romeo Vreeken heeft bij Intermax als projectmanager gewerkt, Marijn Janssen als interaction designer bij Connexys Human Capital Solutions en Lorentz Stout heeft met name websites onder de naam Sharpener gemaakt. In 2007 behaalde Lorentz zijn bachelor degree Interaction Design aan de Hogeschool van de Kunsten en zijn European Media Master of Interactive Multimedia.

Trefwoorden: Tam Tam