2organize zet interim-tak Oxyma Interim op

Door: 2organize  01-09-2008
Trefwoorden: Marketing, 2organize, Oxyma,

Rotterdam, 1 september 2008 – Oxyma Group, moederbedrijf van 2organize en InBetween Marketing Services, start een eigen interim-tak die de naam Oxyma Interim meekrijgt. Het bedrijf komt met deze nieuwe interim-tak tegemoet aan de toenemende vraag van relaties naar Interim Marketing Professionals. Oxyma Interim gaat zowel bestaande als nieuwe opdrachtgevers ondersteunen door het bieden van deze professionals binnen de expertisegebieden: direct marketing, marketing automation en marketing intelligence. De Interim Marketing Professionals van Oxyma Interim zijn in vaste dienst of maken deel uit van een selecte pool van freelance professionals.

Oxyma Interim onderscheidt zich van andere dienstverleners door specialistische kennis van én een uitgesproken passie voor haar vakgebied: database/direct marketing. 2organize, InBetween en Oxyma Interim hebben, ieder vanuit een eigen specialisatie, een absolute focus op marketing. Binnen de Oxyma Group worden deze werelden samengebracht en is sprake van continue kennisuitwisseling tussen de meer dan 120 marketing en IT-professionals van 2organize en InBetween en de interimmers van Oxyma Interim. Door de nauwe samenwerking met de andere bedrijven in de Oxyma Group wordt een unieke synergie gecreëerd.

Oxyma Interim committeert zich nadrukkelijk aan het uitgangspunt kwaliteit boven kwantiteit. Voor Interim Marketing Professionals worden uitdagende opdrachten aangenomen en er bestaat voor elk afzonderlijk expertisegebied een opleidingsprogramma dat kan worden aangepast op de reeds aanwezige expertise en kennis van de interimmer. Oxyma Interim start met 22 Interim Marketing Professionals die bij verschillende relaties worden ingezet. De doelstelling is om dit aantal binnen een jaar te verdubbelen.

“Naast projecten die wij bij ons in-house en onder eigen regie uitvoeren, zetten wij vanuit 2organize en InBetween al jaren regelmatig ook Interim Marketing Professionals in op locatie bij onze opdrachtgevers”, aldus Ronald Morcus, Managing Director van Oxyma Group. “Vanwege de toenemende vraag naar deze dienstverlening is Oxyma Interim opgericht. Voor ons was dit een logische stap. Door de verdere professionalisering van onze interim dienstverlening met Oxyma Interim, kunnen we onze opdrachtgevers een nog betere service bieden en continuïteit, capaciteit en kennis garanderen.”

Johan Schipper, Manager van Oxyma Interim: “Het uitgebreide netwerk van 2organize en InBetween en de jarenlange samenwerking met toonaangevende opdrachtgevers zijn een uitstekende basis voor de uitrol van Oxyma Interim. Ik heb jaren voor de grootste detacheerder van Nederland gewerkt en weet dat de vraag naar hoogopgeleid interim personeel altijd aanwezig is. Maar waar opdrachtgevers vooral naar op zoek zijn? Dat zijn business partners met kennis van zaken en precies dat bieden wij. Oxyma Interim is actief in dezelfde markt als waarin onze zusterbedrijven 2organize en InBetween daadwerkelijk competence leaders zijn. De belofte dat we toegevoegde waarde creëren voor zowel opdrachtgevers als Interim Professionals, kunnen we daardoor echt waarmaken. Ik verwacht dat we met deze unieke propositie kwalitatief sterke Interim Marketing Professionals aan ons kunnen binden en nog meer hoogwaardige en uitdagende opdrachten binnen zullen halen.”

----------------------------------------

Over Oxyma Interim
Oxyma Interim maakt, net als 2organize en InBetween Marketing Services, deel uit van de Oxyma Group. Oxyma Interim zet Interim Marketing Professionals in op locatie bij opdrachtgevers en helpt bedrijven bij het creëren van klantwaarde door het optimaliseren en uitvoeren van marketing- en sales-processen en bij de integratie daarvan met onderliggende businessprocessen. Oxyma Interim beschikt over een team van ervaren interim professionals op het vlak van direct/database marketing, marketing automation en marketing intelligence. De Interim Marketing Professionals zijn in vaste dienst of maken deel uit van een selecte pool van freelance professionals. In beide gevallen is er sprake van continue kennisuitwisseling tussen meer dan 120 marketing en IT professionals van 2organize en InBetween Marketing Services. Voor meer informatie: www.oxyma-interim.com.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Voice-pr
Eline Visser
[email protected]
035-5435494 of 06-50467461


Trefwoorden: 2organize, Marketing, Oxyma, Oxyma Interim,

Contact 2organize

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share