HANS KLOK NIEUWE BN-ER IN ROBIJN COMMERCIAL

HANS KLOK NIEUWE BN-ER IN ROBIJN COMMERCIAL van 2twintig Public Relations

Door: 2twintig Public Relations  02-11-2007

Mijn uiterlijk is belangrijk
Hans Klok is in de commercials 'Robijn doet de was bij...' de opvolger van onder andere Leco van Zadelhoff, Jules Deelder en Yvon Jaspers. Zwart kan bij een illusionist al snel grijs lijken door de vele lichten die op het podium schijnen en het diepzwarte decor."Ik wil me als illusionist onderscheiden. Dat doe ik natuurlijk door mijn shows, maar óók door mijn kleding. Zwarte shirts die vaal uit de was komen, zijn uit den boze... Gelukkig hebben we daar nu een oplossing voor!", vertelt Hans.

Klok kiest voor zwart
Het idee voor de reclame is bedacht door het reclamebureau Ubachs Wisbrun/JWT en geproduceerd door Outcast Pictures."Hans Klok is naast zijn succesvolle illusionistenbestaan bij veel mensen ook bekend om zijn karakteristieke uiterlijk. Hans valt op doordat hij er altijd tip top uitziet. Hans draagt mooie zwarte kleding tijdens zijn optredens. Voor een illusionist is het van groot belang dat zwart zwart is, omdat anders alle geheimen van de show zichtbaar zijn voor het publiek. Vandaar dat hij de perfecte vertegenwoordiger van ons product is", aldus Hanneke van de Giessen van Robijn.

                                                                                                 - einde bericht -


Contact 2twintig Public Relations

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share