VERSKETEN VAN KAS TOT KASSA IN BEELD OP FRESH ROTTERDAM

VERSKETEN VAN KAS TOT KASSA IN BEELD OP FRESH ROTTERDAM van Ahoy Rotterdam

Door: Ahoy Rotterdam  01-03-2007
Trefwoorden: Ahoy, Freshtec, Innofresh

Er zijn geen deskundigen voor nodig om te constateren dat de versketen aan de vooravond staat van een aantal grote veranderingen. Globalisering van de keten, terugdringen van derving, minder out-of-stock, voedselveiligheid & gezondheid en verkorting van de versketen om sneller op de vraag in de markt te kunnen reageren vragen om toepassing van nieuwe (informatie)technologie! Tijdens Fresh Rotterdam die van 10 tot en met 12 september aanstaande plaatsvindt in Ahoy zal breed aandacht worden gegeven aan de versketen in een opvallend nieuw themapaviljoen: Fresh Digi Plaza.

Fresh Digi Plaza
Wat is er al? Wat kan er al? Wat heb ik er aan in Vers? Hoe werkt dat dan? Kan ik dat zien? Vragen die op het Fresh Digi Plaza worden beantwoord. Op het themaplein Fresh Digi Plaza in Hal 5 wordt de versketen nagebootst van kas tot kassa. Hierbij wordt getoond welke technologieën er nu in de keten al gebruikt worden. Wat is er nu al voor in de winkel, de loods of de keten. En wat gaat de toekomst ons brengen? Hierbij kan de bezoeker zowel de fysieke goederenstroom als de informatiestroom volgen tijdens een begeleidde rondgang langs de keten.

Het Fresh Digi Plaza is een initiatief van Frug I Com, GS1 Nederland, AIM Nederland en beursorganisator Ahoy. Meer informatie is te verkrijgen bij H. Schmeitz (Coördinator Fresh Digi Plaza, [email protected]). Exploitanten die interessante nieuwe technologieën en concepten op het plein willen tonen kunnen contact opnemen met Frug I Com of Ahoy Rotterdam.

Fresh Rotterdam
Fresh Rotterdam, de opvolger van vakbeurs AGF Totaal, bestaat uit twee gerichte vakbeurzen. Innovatieve versproducten worden gepresenteerd op InnoFresh, verstechnologie op FreshTec. Tevens vinden tijdens Fresh Rotterdam het Nationale Vers Congres en het Nationale Foodservice Congres plaats. Fresh Rotterdam wordt gehouden van maandag 10 tot en met woensdag 12 september 2007. Voor meer informatie over deelname of bezoek kan contact worden opgenomen met het projectteam in Ahoy:
010 293 32 11.

Meer informatie over deelname: www.freshrotterdam.nl



Noot voor de redactie / niet voor publicatie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Communicatie van Ahoy Rotterdam, Auke Heins, Communications Manager, tel.: 010 293 31 45, e-mail: [email protected]

Trefwoorden: Ahoy, Freshtec, Innofresh