Verveen in directie aRTi Producties

Verveen in directie aRTi Producties van Arti Producties

Door: Arti Producties  22-09-2008
Trefwoorden: Communicatie, Marketing, Congressen

Rotterdam – Jos Verveen (40) is toegetreden tot de directie van het Rotterdamse evenementenbureau aRTi Producties. Verveen gaat de positie van commercieel directeur bekleden en vormt samen met Robbert Trimbos (algemeen directeur) en Rein Korthals Altes (operationeel en financieel directeur) het directieteam. Verveen heeft diverse (commerciële) posities bekleed in de zakelijke dienstverlening en was werkzaam bij Erasmus Universiteit Rotterdam, Amsterdam Airport Schiphol, MANS Adviesgroep en het internationale communicatiebureau Keesie. Van het laatste bedrijf was hij oprichter. Begin dit jaar trad hij af als commercieel directeur. Events centraal binnen communicatiemix Met het aantrekken van Verveen wil aRTi Producties invulling geven aan de groeistrategie van het bureau. “Events zouden in mijn ogen een centraal element moeten zijn in de totale communicatiemix van organisaties”, aldus Jos Verveen. “Dit geldt overigens niet alleen voor marketingcommunicatie, maar bijvoorbeeld ook voor interne communicatie. Het is steeds moeilijker om met traditionele communicatie interne en externe doelgroepen te bereiken. Een event kan het verschil maken, omdat je niks roept, maar het de doelgroep zelf laat ervaren”, vervolgt Verveen. “Dat is niet alleen mijn ervaring uit de reclamewereld, maar ook uit de organisatieadvies. In beide branches voelt men zich toch het meest veilig bij het bekende ‘praatje, plaatje’. Om mensen écht in beweging te krijgen, is echter toch meer nodig. En dat besef begint gelukkig langzaam door te dringen”. Strategisch instrument aRTi Producties wil met het aantrekken van Verveen events in gaan zetten als strategisch instrument voor interne en externe communicatie. Verveen is aangetrokken om op dat niveau relaties met bestaande en nieuwe opdrachtgevers aan te gaan. Het tien jaar oude aRTi Producties behoort tot de grotere evenementenbureaus van Nederland. Tot de opdrachtgevers behoren ABN AMRO, gemeente Rotterdam, KPN, Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Nederlandse Spoorwegen en Nokia.

Trefwoorden: Bedrijfsfeesten, Communicatie, Congressen, Evenementenbureau, Events, Live Communicatie, Marketing