"Ordertakers in plaats van Partymakers!"

"Ordertakers in plaats van Partymakers!" van B.e.s.t. Business Experience Support & Training

Door: B.e.s.t. Business Experience Support & Training  31-07-2007

In de enquete gaven vijfduizend stappers hun oordeel over de kwaliteit van het horecapersoneel. Dat deze bedroevend slecht is, blijkt uit het rapportcijfer dat de stappers gaven: 5,9. Niets nieuws volgens Marco Gala Molina van Business Experience Support & Training, oftewel B.E.S.T. "Barmedewerkers weten niet de juiste sfeer te creëren. Ze zijn ordertakers i.p.v. partymakers". B.E.S.T. verzorgt mystery guest rapportages en trainingen,  gericht op de beleving van de consument. Deze succesvolle combinatie wordt Customer Experience Management genoemd. www.b-e-s-t.nl

Het hoge noorden brengt het er goed vanaf. Met een 7,2 is Friesland het Mekka voor een goedgeserveerd drankje.

www.revu.nl/5375.kwaliteit_horecapersoneel_onder_de_loep


Contact B.e.s.t. Business Experience Support & Training

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share