U hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

U hoeft niet ziek te zijn om beter te worden! van B.e.s.t. Business Experience Support & Training

Door: B.e.s.t. Business Experience Support & Training  31-07-2007

B.E.S.T. gaat uit van de visie (gewenste situatie) van de opdrachtgever. De ondernemer geeft het concept van het bedrijf aan en de gewenste doelgroep. De mystery guest rapportages zijn vervolgens maatwerk. De rapportages geven de opdrachtgever inzicht in hoe zijn bedrijf door de consument wordt ervaren (huidige situatie). De rapportages zijn in een speciaal voor B.E.S.T. ontwikkeld geavanceerd maar gebruikvriendelijk programma op elk gewenst moment online in te zien door de opdrachtgever. De rapportages zijn uitgebreid, maar snel overzichtelijk (managementsamenvatting).
“B.E.S.T. levert maatwerk, is zeer flexibel en past zich snel aan, aan bepaalde situaties. Gezamenlijk passen we het programma aan.” – dhr. R. van Rietschoten (directeur Debuut BV)

De mystery guest rapportages zijn als coachingtool zeer geschikt omdat ze een kritische maar constructieve insteek hebben. Rapportages kunnen ook in combinatie met training ingezet worden. Vooraf om de beginsituatie te analyseren, tussen het trainingstraject door om vooruitgang te meten en achteraf om het resultaat te checken en vast te houden (nazorg). “De duidelijke en uitgebreide rapportages van B.E.S.T. zijn voor ons een coaching-tool om onze bedrijven scherp te houden en continue te verbeteren. Daarbij als dit regelmatig gebeurt, gaat het bij de medewerkers leven en zien ze in iedere consument een ‘mystery guest’.” - dhr A. Schaap (directeur De Beren eetcafés)

Als het 'gat' tussen huidige en gewenste situatie eenmaal bekend is, kan training en/of coaching een juiste oplossing zijn. Ook hier wordt een training op maat ontwikkeld. De insteek kan daarom verschillen: leiderschap, bedrijfscultuur, werkplezier, verkoop, klantgerichtheid, coaching, persoonlijke effectiviteit, managementprogramma, werken met passie, etc.

B.E.S.T. werkt met ervaren Certified Trainers (internationaal erkend) die allen een praktijkgerichte maar vooral een resultaatgerichte instelling hebben.


Contact B.e.s.t. Business Experience Support & Training

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share