Mobiele IP communicatie: besparen op SMS- en Belbundel

Door: Belcentrale B.V.  18-05-2011
Trefwoorden: Telefonie, Voip, Pbx

Met mobiel breedband  ontstaan er niet alleen een hoop nieuwe kansen voor uw onderneming, u kunt ook veel besparen op de kosten van de mobiele abonnementen van uw medewerkers. Is uw onderneming klaar voor de nieuwste techniek en de laagste tarieven?

Met de nieuwe smartphones en mobiele abonnementen wordt steeds meer mogelijk, en steeds makkelijker. Zo kunnen we onze e-mail ontvangen en versturen, het laatste nieuws lezen, het weer van morgen beoordelen en kijken waar de files staan.

Maar ook de traditionele mobiele communicatie maakt plaats voor goedkopere en betere varianten. Zo wordt bijvoorbeeld het versturen van tekstberichten (sms’en) vervangen door het gebruik van WhatsApp Messenger. WhatsApp is een gratis applicatie voor verschillende mobiele platforms waarmee niet alleen onbeperkt korte berichten kunnen worden uitgewisseld, maar ook foto-, video- en audio-opnamen kunnen worden verzonden. Daarnaast kunt u berichten aan meerdere gebruikers sturen door middel van groepsberichten. Omdat de berichten van WhatsApp worden verzonden via de internetbundel van uw mobiele abonnement, hoeft u niet meer per bericht te betalen zoals dit bij sms-berichten wel het geval is. Dit leidt er toe dat u geen sms-bundel meer nodig heeft en de kosten van uw mobiele abonnement kunt reduceren.

Met  uw Belcentrale extensie op de smartphone  voegt u nieuwe functies toe aan uw telefoon en bespaart u ook weer op de belbundel van uw GSM provider. Met mobiele applicaties zoals Bria en Sipdroid kunt u de extensie van uw PBX-centrale instellen op uw mobiele telefoon, zodat u ook mobiel bereikbaar blijft op uw vaste telefoonnummer. U kunt uw mobiele extensie bijvoorbeeld toevoegen aan een doorschakeling of een optie in uw keuzemenu, en u blijft altijd bereikbaar. Net als bij WhatsApp wordt er gebruik gemaakt van de internetbundel van uw mobiele abonnement, waardoor u niet extra hoeft te betalen voor de data die tijdens het gesprek wordt verzonden. Daarnaast kunt u gratis bellen met andere extensies binnen uw PBX-centrale of gebruik van maken van de lage Belcentrale tarieven naar het publieke net. Ongeacht of u zich in het binnenland of het buitenland bevindt.

Een combinatie van WhatsApp en een mobiele extensie van uw PBX-centrale vervangt het traditionele concept van mobiel bellen en SMS  en levert u grote kostenbesparingen op. U kunt iedere extensie van uw PBX-centrale kosteloos instellen op de applicatie van uw smartphone, waarna u direct gebruik kunt gaan maken van het goedkope beltarief van Belcentrale.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden, of heeft u hulp nodig bij het instellen van een extensie op uw smartphone? Wij staan u graag te woord via ons telefoonnummer 088-333.444.6 of het e-mailadres [email protected]


Trefwoorden: hosted pbx, Internetbellen, Pbx, Telefonie, Voip

Andere producten en diensten van Belcentrale B.V.

Boekhandel De Slegte kiest voor de betrouwbaarheid van Belcentrale van Belcentrale B.V. thumbnail
11-10-2011

Boekhandel De Slegte kiest voor de betrouwbaarheid van Belcentrale

Boekhandel De Slegte, met in totaal 26 vestigingen in Nederland en België, kiest is 2011 voor de betrouwbare oplossingen van


Expand online kiest voor Belcentrale van Belcentrale B.V. thumbnail
26-09-2011

Expand online kiest voor Belcentrale

Expand Online is een rendementsgericht online marketing bureau uit Rotterdam met een ervaren team van hoogopgeleide online marketeers. De dienstverlening


13-09-2011

B-nummerafscherming

Duidelijke facturatie en heldere call detail records zijn zaken waarin Belcentrale zich onderscheidt van andere telecom aanbieders. Toch krijgen wij


Belcentrale gaat net wat verder voor u! van Belcentrale B.V. thumbnail
12-09-2011

Belcentrale gaat net wat verder voor u!

Voor onze klant Tempohousing in Amsterdam bleek het niet mogelijk een DSL lijn aan te leggen omdat het KPN netwerk


07-09-2011

Belcentrale verlaagt tarieven voor mobiel en internationale bellen

U zult het ongetwijfeld gemerkt hebben dat veel prijzen voor diensten en producten de afgelopen jaren zijn gestegen. Ook veel


01-08-2011

Nieuwe website Belcentrale

Met trots presenteren wij vandaag onze nieuwe website! Elke website is van tijd tot tijd aan vernieuwing toe. Onze producten


23-06-2011

Belcentrale vertrouwt op PALLADION voor real-time VoIP-netwerk management

Berlijn, Duitsland en Londen, Verenigd Koninkrijk, 9 juni 2011 – IPTEGO en haar strategische partner SIPHON Networks verkondigen met trots


07-06-2011

Belcentrale helpt starters op weg!

Op woensdagmiddag  11 mei  organiseerde De Nederlandse StartersUnie de Startersdag in het stadion van ADO Den Haag. De Startersdag is


Belcentrale beloont feedback met iPad van Belcentrale B.V. thumbnail
10-05-2011

Belcentrale beloont feedback met iPad

Belcentrale is altijd nieuwsgierig wat haar klanten denken. Zo sturen we na elk support ticket een korte enquête zodat wij


Hardcore supplies kiest voor Belcentrale van Belcentrale B.V. thumbnail
10-05-2011

Hardcore supplies kiest voor Belcentrale

Hardcore Supplies is de grootste importeur en distributeur van skateboards en skate gerelateerde artikelen binnen Nederland. Hardcore supplies is geboren


Chat via uw Managed PBX van Belcentrale B.V. thumbnail
05-05-2011

Chat via uw Managed PBX

Bent u op zoek naar een veilige, betrouwbare en flexibele oplossing voor eenvoudige communicatie binnen uw onderneming? Belcentrale biedt de


26-04-2011

Dialplan wijzigingen maken vanuit het Control Panel

Sinds kort is het alleen nog mogelijk om uw dialplan vanuit het persoonlijke Control Panel te wijzigen. Dit kunnen klanten


Berengroep kiest voor Belcentrale: van Belcentrale B.V. thumbnail
17-03-2011

Berengroep kiest voor Belcentrale:

Berengroep is een specialist op het gebied van marketing, communicatie en employment services. Door de branchespecifieke kennis en haar uitgebreide


Nederlandse VoIP-markt benadert de 4 miljoen aansluitingen van Belcentrale B.V. thumbnail
14-03-2011

Nederlandse VoIP-markt benadert de 4 miljoen aansluitingen

De Nederlandse markt voor vaste telefonie is met bijna 27.000 aansluitingen gegroeid in het vierde kwartaal van 2010, tot een