Bouwkennis Jaarbijeenkomst 2006

Door: Bouwkennis  26-06-2006
Trefwoorden: Bouwkennis, Jaarbijeenkomst,

Met Ben Tiggelaar hebben we een wervelende dagvoorzitter. Bekend van zijn 'MBA in één dag' laat hij de bezoeker zien hoe marktkansen optimaal benut kunnen worden. Behalve Ben Tiggelaar zal ook Jos Burgers het podium betreden. Jos heeft een indrukwekkende lijst marketing-bestsellers op zijn naam staan. Op luchtige wijze en met veel rake voorbeelden weet hij essentiële zaken helder neer te zetten.

Ook is er veel aandacht voor de ontwikkelingen in onze sector. Naast een algemene trendanalyse is er specifieke aandacht voor drie thema's, te weten:
1- Hoe ziet de rolverdeling en functie van partijen er de komende jaren uit?
2- Welke rol moeten en kunnen we de woonconsument toekennen?
3- Welke nieuwe kansen en bedreigingen biedt de globalisering voor de bouw- en installatiewereld?
Tijdens de behandeling van de thema's staat het uitwisselen van ervaringen tussen de aanwezigen centraal.

Aan het einde van de dag zal de Bouwkennis Marketing Jaarprijs worden uitgereikt. Het is een inspiratie om te zien hoe er door vakgenoten wordt omgegaan met conceptdenken en innovatie. Inzendingen voor de Bouwkennis Marketing Jaarbijeenkomst zijn overigens tot 30 juni nog welkom.

Wilt u deze innoverende middag net als honderden vakgenoten niet missen? Vul dan het inschrijfformulier op www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl vandaag nog in! Op deze site treft u ook meer informatie over het programma en de andere bezoekers.

Trefwoorden: Bouwkennis, Jaarbijeenkomst,

Contact Bouwkennis

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share