Nieuw leven op het Amsterdamse Damrak...

Nieuw leven op het Amsterdamse Damrak... van Dastro Retailconcepten

Door: Dastro Retailconcepten  31-03-2009
Trefwoorden: Fashion, Restaurant, Schoenen

We beginnen met een breed concept, dat zich in de loop der tijd moet gaan verfijnen, tot het precies aansluit bij
onze klant. Die is 25 tot 40 jaar, sterk in lifestyle en design geïnteresseerd en wil daar ook relatief veel geld aan
besteden. Op den duur willen wij toe naar een soort lifestyle warenhuisje, met een mix van sport, jeans,
designerlabels en gerelateerde lifestyle producten.”
Zoals de scheidslijn tussen sport en mode steeds kleiner wordt, zo loopt hier de sfeer van sport- en nachtclub
in elkaar over. Dit door middel van een rubbervloer met kleurige afbuigende banen, donkere wanden met
horizontale, soms net niet doorlopende strepen op de muur, de witte hanglampen, de in kleur verspringende
LED-verlichting tussen de drie etages hoge urban-graphic, de grote brons-gecoate spiegelwanden, de chromen
spots en de witleren bankjes.
Iets dat nog versterkt wordt in het souterrain: geheel in heftig nachtclub-rood – inclusief de vloer en plafond -,
met sterk aangelichte sculpturale vitrines, waarin exclusieve designer-sneakers worden gepresenteerd.
Meer informatie:
[email protected] www.dastro.nl
www.dastro.nl

Trefwoorden: Concept, Consumenten, Fashion, Mode, Ontwerp Schoenenwinkel, Ontwerpbureau, Restaurant, Retail Design, Retail Strategy, Retailmarketing, Routing, Schoenen, Sneakers, Telecom, Winkelconcept, Winkelinrichting, Winkelomgeving, Winkelontwerp,

Contact Dastro Retailconcepten

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share