Telefonische Acquisitie, Telemarketing

Door: De Verkoop Firma  29-03-2011
Trefwoorden: Verkoop, Zakelijke Dienstverlening, Callcenter

 

Ieder bedrijf is op zoek naar nieuwe omzet. Telefonische acquisitie is nog steeds de meest effectieve manier om nieuwe omzet te genereren. Vaak ontbreekt echter de tijd of de zin voor deze activiteit waardoor er kansen worden gemist.

Kleine ondernemers zijn vaak uitvoerend bezig en daardoor ontbreekt de tijd om nieuwe klanten te benaderen. Bij grote bedrijven zijn de verkoopmedewerkers verantwoordelijk voor de telefonische acquisitie maar zij stellen vaak andere prioriteiten. Telefonische acquisitie is een specialiteit. Bellen is iets geheel anders dan bij een klant aan tafel zitten.

De Verkoop Firma neemt de telefonische acquisitie uit handen zodat de ondernemer of de verkoopmedewerker zich alleen maar hoeft te richten op de gemaakte bezoekafspraken bij de potentiële klanten.

Trefwoorden: Adressenbestand, Afspraken, Bezoekafspraken, Callcenter, Data Verrijking, Mailing Nabellen, new business, nieuwe klanten, Omzet Verhogen, Telefonische Acquisitie, Telefonische Verkoop, Telemarketing, Verkoop, Zakelijke Dienstverlening