Optimale online zichtbaarheid en vindbaarheid

Optimale online zichtbaarheid en vindbaarheid van Drecomm

Door: Drecomm  27-01-2009

Online advertising & Google Adwords

Cruciaal verschil tussen online en offline adverteren is dat u bij online advertising campagnes vooraf weet wat de campagne u oplevert .Google en andere advertentie netwerken beschikken over gedetailleerde bezoekersprofielen. Hierdoor wordt het mogelijk om uw campagne exact af te stemmen op voor u relevante doelgroepen. Vrouwen in de leeftijd 22 – 43 jaar?, Young Professionals met minimaal 3 jaar werkervaring? Zelfstandig ondernemers?

lees het volledige artikel over optimalisatie.


Zoekmachine optimalisering

Zoekmachine optimalisering (Search Engine Optimalisation, SEO) is een samenspel van verschillende factoren. Zowel textueel / inhoudelijk als technisch. De basis is goede en goed geschreven content: Worden de juiste, voor uw en uw klant relevante sleutelwoorden in de juiste context gebruikt? In samenwerking met haar SEO specialisten kan Drecomm een SEO-keyword strategie.


Webanalitics

Informatie over bezoekersherkomst en gedrag kan worden gebruikt voor het verder optimaliseren van uw webtoepassing. Zo kunt u onder meer zien op welke zoekwoorden uw site wordt gevonden, vanaf welke websites wordt doorgeklikt naar uw site en welke pagina’s er op uw site worden bekeken. Deze en andere Key Performance Indicatoren (KPI’s) zijn de basis voor een continue inzicht in de marketing- en communicatie effecten van uw website.


Verhogen van conversieratio's sleutel tot succes

Het verhogen van de conversie is nog wel eens een ondergeschoven kindje.

Dit is jammer, want door de conversie te vergroten van 1% naar 2% wordt u marketingbudget 2 keer zo effectief.

4 praktische tips waaraan de website, structuur moet voldoen om optimaal rendement uit uw website te halen.