Terugblik Cross Channel Retail Event

Door: Innovative Solutions In Media (ism)  06-06-2012
Trefwoorden: E-commerce, Cross Channel Retail

 Donderdag 31 mei organiseerde ISM eCompany een kennisevent voor retailers die zich bezig houden met cross channel. We kijken terug op een zeer geslaagd event waarbij interessante insights werden gedeeld op het gebied van Cross Channel Retail.

Een dag waar bezoekers niet alleen van ISM eCompany en haar partners hebben geleerd maar ook van elkaar. Zij konden na afloop direct aan de slag met een aantal concrete tips om hun cross channel strategie te optimaliseren. Op het Cross Channel Retail Event waren uiteenlopende retailbedrijven vertegenwoordigd.

Tot de geïnteresseerden behoorden onder andere: Omoda, Miele, Foot Locker, Diesel, Fred de la Bretoniere, Fatboy, Intratuin en vele andere. Het inhoudelijk deel van het programma werd verzorgd door Managing Partner Michiel Schipperus, Jurjen Jongejan; Manager Online Marketing, Roman Markovski; eigenaar Shop2Mobi, Gijsbert van der Sleen; GROUP7, Benjamin Alkemade; AfterPay en Bram Bruijn; Kijkshop. Met name de presentatie van Jurjen Jongejan; online marketingtips voor cross channel retailers was erg geliefd.

Heeft u dit event gemist maar interesse om het Cross Channel Retail Event bij te wonen? Mail dan naar [email protected], bij voldoende animo organiseren wij het event nogmaals. Kijk voor meer events op .

Trefwoorden: Cross Channel Retail, E-commerce

Contact Innovative Solutions In Media (ism)

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share