Klantgericht e-mailen

Door: Kiezel Communicatie  12-08-2016
Trefwoorden: Schrijftraining

E-mailen kost tijd. Het is niet anders. Maar je bent nóg meer tijd kwijt als je e-mail per kerende ‘post’ drie nieuwe vragen oplevert, omdat de inhoud tot misverstanden leidt. En de narigheid is helemaal niet te overzien als kromme zinnen, ouderwets taalgebruik of d/t-fouten je geloofwaardigheid aantasten. Kiezel leert je team beknopt, begrijpelijk en zakelijk e-mailen, klantgericht en in hedendaags Nederlands formuleren en mails een heldere structuur geven.

Trefwoorden: Schrijftraining

Andere producten en diensten van Kiezel Communicatie

12-08-2016

Individuele schrijfcoaching

Vergroot je zakelijke of professionele schrijfvaardigheden met schrijfcoaching.


12-08-2016

Training Onderscheidende offertes schrijven

Leer onderscheidende offertes schrijven in een compacte training of workshop.


12-08-2016

Training Bloggen over je vak

Deel je kennis en leer bloggen over je vak. Kom los van jargon en spreek je lezer aan.


12-08-2016

Training nieuwsberichten schrijven

Leer nieuwsberichten schrijven, aantrekkelijk, wervend en klantgericht.